08f7c473 84c3 4cae 9986 99eb05bd7c3c 660x330 - ساعت هوشمند برند هوآوی با عمر باتری دوهفته ای

ساعت هوشمند برند هوآوی با عمر باتری دوهفته ای

در کنار راه اندازی سری پرچمداران Mate ۳۰ ، هواوی آخرین ساعت هوشمند خود را با نام Watch GT ۲ معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از  قدس آنلاین، در کنار راه اندازی سری پرچمداران Mate ۳۰ ، هواوی همچنین آخرین ساعت هوشمند خود را با نام Watch GT ۲ معرفی کرد. این ساعت هوشمند جانشین GT Watch سال گذشته  شده و دارای نسخه‌های قابل توجهی است.

مشخصات فنی:

Huawei Watch GT ۲ در چهار نسخه Sport ، Classic ، Elegant و Elite در دسترس است، اولین مورد با بند لاستیکی و نوع Classic با چرم ارائه می شود، ضمن ایکه نسخه Elegant and Elite از تسمه استیل ضدزنگ برخوردار است.

نسخه های Sport و Classic در ابعاد ۴۲mm و ۴۶mm ارائه می شوند و نسخه های Elite و Elegant به ترتیب منحصر به موارد ۴۶mm و ۴۲mm هستند، هر دو نوع دارای نمایشگر دایره‌ای با اندازه قبلی ۱.۲ اینچ هستند در حالی که دومی دارای اندازه ۱.۳۹ اینچی است.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند مبنی بر پنل OLED نصب شده است، نوع ۴۲ میلی متر فقط ۲۹ گرم وزن دارد در حالی که وزن نسخه ۴۶ میلی متر آن ۴۱ گرم است. از نظر طراحی، اولی طراحی زیبا و بدون حاشیه تمام صفحه را نشان می‌دهد. در حالی که دومی زیبایی شناسی با ظاهری سنتی را به کار گرفته است و هر دو ساعت هوشمند تا عمق ۵ متری در برابر آب مقاومند.

برای ردیابی معیارهای مربوط به تناسب اندام ، Huawei Watch GT ۲ حداکثر ۱۵ حالت تمرین را پشتیبانی می‌کند و با ۱۳ دوره در حال اجرا از پیش نصب شده همراه است، دستگاه‌ها همچنین ضربان قلب را در زیر آب ردیابی می‌کنند.

نظارت استرس از طریق Huawei TrueRelax و ویژگی ردیابی خواب نیز وجود دارد، ویژگی‌های مربوط به راحتی شامل اطلاعیه‌هایی از پیام‌های پیام کوتاه، ایمیل، تقویم و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی در این دستگاه ایجاد شده است.

940191 - ساعت هوشمند برند هوآوی با عمر باتری دوهفته ای

کاربران می توانند حداکثر ۵۰۰ آهنگ را در ساعت هوشمند ذخیره کنند، Huawei Watch GT ۲ مجهز به میکروفون داخلی و بلندگو است که به کاربران امکان می‌دهد تا زمانی که تلفن در فاصله ۱۵۰ متری است از مچ دست خود تماس‌ها را پاسخ دهند.

هر دو مدل Watch GT ۲ از تراشه جدید Kirin A۱ بهره می برند، مدل ۴۲ میلی متر دارای یک باتری ۲۱۵mAh است که ادعا می شود حداکثر ۱ هفته آماده به کار است، از طرف دیگر ، نوع ۴۶ میلی متر با یک باتری ۴۵۵ میلی آمپر ساعتی کار می‌کند و قادر است حداکثر ۲ هفته عمر باتری را ارائه دهد اما با وجود GPS فعال ، عمر باتری ساعت‌های هوشمند ۳۰ ساعت به طول می‌انجامند. Huawei Watch GT ۲ مجهز به بلوتوث ۵.۱ است و با دستگاه‌های Android و iOS سازگار است و این ساعت هوشمند روی LiteOS هواوی نیز اجرا می‌شود.

940190 - ساعت هوشمند برند هوآوی با عمر باتری دوهفته ای

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

Huawei Watch GT ۲ از ماه آینده عرضه می شود، نسخه ۴۲ میلی متر با قیمت ۲۲۹ دلار (۱۶۲۷۲ روپیه) خرده فروشی می شود در حالی که مدل ۴۶ میلی متر قیمت ۲۴۹ دلاری (۱۷،۶۹۳ روپیه) دارد.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …