WhatsApp Image 2019 09 25 at 10.10.03 660x330 - سازمان پژوهشگران کوکاکولا برندسازی و طراحی شد

سازمان پژوهشگران کوکاکولا برندسازی و طراحی شد

آژانس طراحی Edgar Allan برای سازمان پژوهشگران کوکاکولا وب سایت طراحی نمود و با ساخت لوگوی جدید برندسازی مجدد آن را انجام داد.

پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از digitalagencynetwork، سازمان پژوهشگران کوکاکولا (Coca-Cola Scholars Foundation (CCSF سالانه به ۱۵۰ دانش آموز استثنایی در دبیرستان ها کمک های مالی ارائه می دهد. آژانس طراحی Edgar Allan، برای سازمان کوکاکولا برندسازی مجدد انجام داد، هویت جدیدی برای این برند ساخت و وب سایتی برای برند کوکاکولا راه اندازی نمود که پاسخگوی مشتریان باشد.

edgar allan revamped coca cola scholars foundations website design and branding 300x143 - سازمان پژوهشگران کوکاکولا برندسازی و طراحی شد

برند به عنوان بلندگو یا آینه

سازمان پژوهشگران کوکاکولا کمک های مالی قابل توجهی را به بچه های دبیرستانی استثنایی در سرتاسر ایالات متحده آمریکا اعطا می کند. از این طریق آن ها می توانند پس از دوره متوسطه برنامه های بزرگتری برای آینده داشته باشند. کوکاکولا باور دارد این کودکان در آینده می توانند نماینده آنها در مجلس باشند، به درمان بیماری ها بپردازند و حوزه فناوری و تکنولوژی تحول آور باشند.

 عالی باش. اعتبار کسب کن

سازمان پژوهشگران کوکاکولا به نظر خودش یک مشکل درجه یک داشت. به یکی بزرگترین و شناخته شده ترین برندهای جهان یعنی کوکاکولا وابسته بود. با انبوهی از خبرهای خوب و فعالیت های عالی و … . با این حال، آنچه که نداشتند، برندی بود آنها را از بانی بزرگ قرمز رنگشان (لوگوی کوکاکولا) جدا کند. و یا فیلتری که از طریق آن حداقل بتوانند بگویند داستان هایی که دارند از کجا و چگونه شکل گرفته است.

ماجرا از اینجا شروع شد و آنها در حوزه ارتباط و پیام رسانی مجزا به شبکه مخاطبانشان احساس نیاز کردند. سپس فیلتری را ایجاد کردند تا سازمان پژوهشگران کوکاکولا بتواند از طریق آن دستاورهای خود را ترویج دهند.

نسبتا قرمز باشیم

در این مرحله، آژانس طراحی Edgar Allan، سازمان پژوهشگران کوکاکولا را از کوکاکولای اصلی جدا کرد. یک موسسه پژوهشی غیرانتفایی که راه متفاوتی را برای نشان دادن خود در پیش گرفت اما به شکلی که مکمل کوکاکولای اصلی باشد. Edgar Allan این سازمان جدید را همچون آینه و تجلی برند والد خود دید که در زیر برند مادر خود (کوکاکولا) فعالیت می کند. از نظر بصری، قرمزی کوکاکولا کاهش یافت، چند رنگ با تناژ روشن تر پیشنهاد داده شد و تصویر مدرن تری از پیچک ها در لوگوی اصلی ارائه شد. هدف اصلی سازمان پژوهشگران کوکاکولا این است که ارتباط قوی و نزدیکی با برند مادر خود داشته باشد.

ccsf logo edgar allan 300x140 - سازمان پژوهشگران کوکاکولا برندسازی و طراحی شد

آژانس طراحی Edgar Allan معتقد است که وب سایت سازمان پژوهشگران مثال روشنی از مطبوعات برند است. تجربه ای که چشمگیرترین دستاوردهای سازمان را نشان می دهد.

 

 

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.