6ef6e399 d407 479f 928b d50e282155cb 660x330 - الحاق سازمان توسعه تجارت ایران به سازمان جهانی WTO

الحاق سازمان توسعه تجارت ایران به سازمان جهانی WTO

با مشارکت موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ضمن فراگیری مقررات و قوانین سازمان  جهانی تجارت برای بهره گیری از فرصت های آتی آماده خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نخستین نشست ستاد ملی هماهنگی الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی از برنامه های این سازمان برای آموزش قوانین و مقررات جهانی در خصوص این سازمان  خبر داد.

حمید زادبوم با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از این نشست ها که قرار است هر دو هفته یکبار برگزار شود اعضای ستاد که به نمایندگی از دستگاه های مرتبط حضور دارند به ارائه ی پیشنهادات و همفکری در این خصوص میپردازند.

وی افزود: با پیش بینی برنامه ی آموزشی با مشارکت موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ضمن فراگیری مقررات و قوانین سازمان  جهانی تجارت برای بهره گیری از فرصت های آتی آماده خواهیم شد.

در ادامه ی این نشست، پس از آنکه زاهد طلبان آخرین وضعیت الحاق ایران به WTO را تشریح کرد، نمایندگان دستگاههای اجرایی، وزارتخانه های مرتبط و نمایندگان بخش خصوصی دیدگاههای خود برای نحوه پیگیری الحاق را اعلام کردند.

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.