63177782 660x330 - رویداد هوش مصنوعی «دیتاونچر» در ایستگاه نهایی

رویداد هوش مصنوعی «دیتاونچر» در ایستگاه نهایی

مرحله نهایی و حضوری مسابقه دیتاونچر دانشگاه خاتم امروز با موضوع تحلیل داده و هوش مصنوعی برگزار می‌شود و نفرات برتر جوایزی به ارزش مجموعا ۶۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، رویداد دانشجویی دیتا ونچر به میزبانی دانشگاه خاتم با هدف  حمایت از آموزش و علاقه‌مندان حوزه تحلیل داده و هوش مصنوعی،  افزایش آگاهی در خصوص نقش و اهمیت تحلیل داده در حل مساله و  توسعه‌ی روابط دانشگاه و صنعت از ۲۱ شهریور آغاز به کار کرد و امروز پنج شنبه ۲۹ شهریور بخش مسابقه نهایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

برنامه زمان بندی این رویداد به این شرح است:

مرحله ابتدایی و غیر حضوری مسابقه روز ۲۳ شهریور
مرحله نهایی و حضوری مسابقه ۲۹ شهریور

شبکه سازی حضوری ۲۹ شهریور
وبینارها از ۲۱ تا ۲۸ شهریور

موضوع محوری این رویداد تحلیل داده و هوش مصنوعی است. تحلیل داده یکی از رویکردهای به روز در توسعه صنابع مختلف در دنیاست . این در حالی است که نسبت به فرآیندهای این رویکرد، تاثیر آن در خلق ثروت، راه ها و روش های به کارگیری و نحوی سازگاری با آن چندان توجه نشده است و در دیتا ونچر ۱۴۰۳ به این دو محور اصلی پرداخته می شود.

مسابقه تحلیل داده و یادگیری ماشین این رویداد در دو مرحله غیرحضوری و حضوری به میزبانی دانشگاه خاتم برگزار می شود  و ر این مسابقه افراد دانش و مهارت خود را محک می زنند و با توجه به عملکرد خود می توانند با شرکت های مختلف برای استخدام شدن وارد مذاکره شوند.

این مسابقه با توجه به نیازمندی های حوزه فناوری طراحی شد و نفرات برتر جوایزی به ارزش مجموعا ۶۰ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

امروز مرحله نهایی این رویداد در دانشگاه خاتم برگزار می شود و در آن تیم ها به مدت ۳ ساعت به شبکه سازی و تبادل نظر می پردازند. شرکت کنندگان این رویداد حوزه هوش مصنوعی شامل اساتید دانشگاه های مختلف، سازمان های مختلف و علاقه مندان به تحلیل داده است.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *