رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال برگزار شد

رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۰ ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در سالن کوشک باغ هنر با حضور اساتید برجسته حوزه رسانه و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد.

رحیم کرمی، رضا گلشنی، آقای فروش ایران، جواد نبوتی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول صفحه اقتصاد، اسماعیل نورمحمدی، بنیانگذار کیوردچی و تقی مولوی، هم بنیانگذار شرکت اینتن از سخنرانان این رویداد بودند. رحیم کرمی سردبیری و اجرای رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال را بر عهده داشت. پنل تخصصی رویداد نیز با مدیریت محسن غلامپور و با محمدرضا آزاددل، جانشین مدیرعامل فست کلیک (طاووس)، مجید منوچهری، جانشین مدیرعامل افیلیو و هادی شریفی، مدیرعامل رپورتاژ ادز برگزار شد.

خلاصه ای از رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

در بخش اول رویداد، رحیم کرمی از چالش ها و روشهای درآمدزایی یک رسانه مستقل گفت و پس از آن جواد نبوتی به سوالات پرتکرار مدیران رسانه در حوزه بیمه و مالیات پاسخ داد. سپس رضا گلشنی، آقای فروش ایران درباره تکنیک های موثر فروش در رسانه سخنرانی کرد.

در بخش دوم رویداد، یک پنل تخصصی با مدیریت محسن غلامپور و حضور مدیران پلتفرم های بزرگ کشور در حوزه درآمدزایی رسانه ها برگزار شد و درباره چالش های درآمدزایی رسانه ها به گفتگو پرداختند. پس از آن اسماعیل نور محمدی از فرمول برنده در بازار پررقابت گوگل گفت و ابزار کاربردی کیوردچی را معرفی کرد. در پایان این بخش تقی مولوی از تجربیات سالها همکاری اش با رسانه ها به عنوان مشاور سئو گفت.

کلیک، بلیت مستر، کیوردچی، محتوا مارکتینک، انجمن صنفی مدیران رسانه های کشور، رپورتاژ ادز، وبمستر سلام و کوشک باغ هنر از حامیان رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال بودند.

همچنین ببینید

رویداد هاوینگ

در رویداد هاوینگ چه گذشت

رویداد هاوینگ بیت کوین با حضور کارآفرینان، مدیران کسب‌و‌کار، علاقمندان حوزه دارایی دیجیتال و اعضای اکوسیستم دارایی دیجیتال و رمزارز برای همفکری، شبکه‌سازی و گفت‌وگو درباره مسائل مختلف در باشگاه آجودانیه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *