12639930 934 660x330 - روایت صدا از عزت بی‌پایان «وعده صادق ۲»

روایت صدا از عزت بی‌پایان «وعده صادق ۲»

شبکه‌های مختلف رادیویی از شب گذشته با آغاز عملیات «وعده صادق ۲» با تدارک برنامه‌های متنوع به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف این رویداد پرداختند.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ همزمان با موفقیت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم خونخوار صهیونیست، شبکه‌های رادیویی صدای ایران مقتدر را به گوش تمام دنیا رساند. شبکه‌های مختلف رادیویی از شب گذشته با آغاز عملیات وعده صادق ۲ با تدارک برنامه‌های متنوع به تحلیل و بررسی ابعاد مختلف این رویداد پرداختند. حضور گزارشگران در خیابان‌ها و ارتباط با مراکز استان‌ها و بازتاب فریاد شادی مردم از جمله بخش‌هایی است که تقدیم حضور مخاطبان شد. در این گزارش به برنامه‌های شبکه‌های مختلف که به وعده صادق ۲ اختصاص یافته، اشاره می‌شود.

رادیو ایران؛ زنده باد مقاومت

«زنده باد مقاومت» به همت گروه‌های برنامه ساز رادیو ایران و با حضور کارشناسان مختلف از شهادت سید حسن نصرالله تا پاسخ دفاع از حق ایران در عملیات وعده صادق (۲) می‌گوید و کارشناسان به تحلیل ابعاد مختلف اتفاقات در منطقه می‌پردازند.

رادیو جوان؛ در راه نصر

رادیو جوان برنامه «در راه نصر» را روانه آنتن کرده و با کارشناسان سیاسی و با فرماندهان نیرو‌های مسلح گفتگو می‌کند. علاوه بر این، مستند «جنگ ۳۳ روزه» را پخش می‌کند.

رادیو فرهنگ؛ حضور در قرار آدینه

حمله انتقامی ایران به قلب اراضی اشغالی در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرا… و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان در برنامه‌های «صبح به وقت فرهنگ»، «سرزمین من»، «بازتاب»، «مکتب نصرالله»، «مجاهد کبیر» و «قرار آدینه» رادیو فرهنگ بررسی شد و همچنان پخش این برنامه‌ها ادامه دارد. کارشناسان به دستاورد‌های این حمله موشکی پرداختند و ابعاد مختلف و بازتاب‌های جهانی حمله انتقامی ایران به قلب اراضی اشغالی را مورد بررسی قرار دادند.

رادیو تهران؛ بازتاب شادی مردم در استان‌های مختلف

شبکه رادیویی تهران در برنامه «باغ فیض» در ارتباط زنده با گزارشگر شهرستان‌ها و بازتاب شادی مردم در استان‌های مختلف کشور و پخش پیام‌های تلفنی مخاطبان با موضوع حمله موشکی سپاه، تقدیم مخاطبان می‌شود. از دیگر برنامه‌های شبکه می‌توان به برنامه‌های «صبح تهران»، «مجاهد کبیر»، «سید مقاومت» و «آغاز نصر ا..» و… اشاره کرد که تا فردا با این موضوعات تقدیم مخاطبان می‌شود.

رادیو ورزش؛ ارتباط با مسئولان ورزشی

شبکه رادیویی ورزش به همت گروه‌های مختلف برنامه ساز با برنامه «وعده صادق» لحظه به لحظه همراه مخاطبان است. در این برنامه ضمن اطلاع‌رسانی از آخرین اخبار مربوط به حمله موشکی سپاه پاسداران، حال و هوای جامعه ورزش از طریق ارتباط با مسئولان ورزشی همچون میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و پور سلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی و… به سمع مخاطبان می‌رسد.

رادیو اقتصاد؛ همراه با شکوه مقاومت

برنامه تبیینی و تحلیلی «شکوه مقاومت» به بررسی ابعاد پاسخ مشروع ایران به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی می‌پردازد. لزوم استفاده از قدرت دفاعی قابل‌توجه ایران پس از مدت‌ها خویشتن داری، تحلیل واکنش‌های جهانی به این موضوع و تاکید بر قانونی بودن این عملیات براساس قوانین بین‌المللی و… از محور‌های گفتگو در برنامه با حضور کارشناسان سیاسی و نظامی خواهد بود. 

رادیو قرآن؛ پوشش زنده اجتماع قرآنیان

خوانش بیانیه‌های سپاه توسط مجری، اطلاع رسانی در مورد عملیات و پخش آیتم‌ها و بخش‌هایی با صدای شهید سید حسن نصرالله بخش‌هایی از برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن است که همچنان ادامه دارد. گروه‌های برنامه ساز نیز برنامه‌های زنده «والعصر»، «طلیعه»، «جشنواره ۱۰۰»، «محیا» و «چشمه طوبی» را به موضوع منعطف کرده و به اطلاع رسانی در خصوص آن مبادرت کردند. امشب نیز رادیو قرآن با پوشش زنده اجتماع قرآنیان به استقبال مخاطبان خواهد رفت.

رادیو معارف؛ بازتاب عملیات غرورآفرین

شبکه رادیویی معارف با ویژه برنامه «وعده صادق ۲» تا پاسی از شب مهمان مخاطبان رادیو بود. این برنامه زنده علاوه بر انتقال شادی و خوشحالی مردم از این عملیات غرورآفرین، گزارش‌های مردمی از قم و سراسر کشور پخش می‌کند. 

رادیو صبا؛ شکوه اقتدار

رادیو صبا همزمان اجرای عملیات وعده صادق ۲ با برنامه «شکوه اقتدار» با پوشش خبری این عملیات و بازتاب احساسات مردم همراه مخاطبان شد. این برنامه به اطلاع رسانی مخاطبان از جزئیات این عملیات پرداخت و در گفتگو با گزارشگران شهر‌های مختلف، تماس‌های تلفنی و پیامک‌های مردمی را پخش می‌کند. این برنامه در بخش‌های مختلف همراه با پخش موسیقی با شور و شادی از اجرای موفقیت آمیز عملیات وعده صادق ۲ مخاطبان را همراهی می‌کند.

رادیو نمایش؛ طوفان سخت 

رادیو نمایش برنامه «طوفان سخت» را پخش می‌کند. در این برنامه از جنبه‌های مختلف به عملیات وعده صادق ۲ و هر آنچه پس از این عملیات در ابعاد مختلف سیاسی و اجتماعی در منطقه گذشته است، پرداخت می‌شود. علیرضا تابان و نسرین زارع گویندگان، سجاد کلبادی نژاد تهیه کننده و سهیلا خدادادی نویسنده این برنامه هستند.

رادیو سلامت؛ عزت بی پایان 

شبکه رادیویی سلامت در راستای پاسخ موشکی ایران، برنامه «عزت بی پایان» را تقدیم مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌کند. این برنامه منعکس کننده آخرین اخبار حمله موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی است.

رادیو پیام؛ تکرار وعده صادق 

شبکه رادیویی پیام در ۶ بخش ۴ ساعته، به صورت شناور (MC) به موضوع وعده صادق ۲ می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *