تسلا

رشد تسلا نسبت به ۳ برند بزرگ

پایگاه خبری دنیای برند، سهام تسلا در اولین روزهای معاملاتی سال ۲۰۲۰ صعود کرد. قیمت سهم این شرکت در سال جاری ۱۲ درصد افزایش یافته است و در روزهای سه شنبه  ، در بالاترین زمان ۴۶۹.۰۶ دلار بسته شده است.

تسلا با سرمایه فعلی ۸۴.۶ میلیارد دلاری در بازار فعلی ، نه تنها بسیار ارزشمندتر از سه برند بزرگ است. یعنی برندهای جنرال موتورز ، فورد و فیات کرایسلر ، در حال حاضر ، اما همچنین با ارزش ترین شرکت اتومبیل ایالات متحده در همه زمان ها هستند.
برای چندین دهه ، ایالات متحده به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودرو در کشور به سه برند بزرگ افتخار می کند. همه مقرهای آن در دیترویت ، مرکز حامل صنعت اتومبیل ایالات متحده ، (و صنعت تأمین کننده پشت آنها) صدها هزار شغل تولیدی در کشور را فراهم می کند و بخش قابل توجهی از اقتصاد ایالات متحده را به حرکت در می آورد. آیا واقعاً تسلا آماده پیوستن به آن باشگاه است؟

این برند با وجود افزایش سطح چشمگیر تولید ، هنوز بخشی از تعداد خودروهایی که جنرال موتورز ، فورد و کرایسلر تولید می کنند را تولید می کند. به جای آنکه بر اساس دستاوردهای گذشته یا حتی نتایج فعلی باشد ، ارزیابی تسلا نشانگر این باور گسترده است که آینده خودروها برقی است و این شرکت از یک مرکز کافی برخوردار است تا سرانجام بر آن آینده مسلط شود.

8844 1024x1024 - رشد تسلا نسبت به 3 برند بزرگ

 

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *