میانگین استفاده روزانه از رسانه های اجتماعی در کشورهای مختلف

مردم کدام کشورها وقت بیشتری در رسانه های اجتماعی می گذرانند؟

پایگاه خبری دنیای برند – به طور متوسط ​​کاربران جهانی اینترنت، روزانه ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه وقت خود را در رسانه های اجتماعی می گذرانند. در حدود نیمی از بازارهایی که در Global Web Index surveyed مورد بررسی قرار گرفته است، میزان استفاده از رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۱۹، نسبت به آمار سال ۲۰۱۸، کاهش یافته است.

کشورهای در حال توسعه بیشترین زمان را در یک روز معمولی در شبکه های اجتماعی می گذرانند. مردم کشور فیلیپین بیشتر از دیگر کشورها وقت خود را به شبکه های اجتماعی اختصاص داده اند و روزانه بیش از چهار ساعت از زمان را در حوزه دیجیتال صرف می کنند. نیجریه ، مکزیک و ترکیه به ترتیب در رتبه های دوم، سوم و چهارم هستند که معمولاً بیش از سه ساعت در روز وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی می کنند.

طبق آمارسال ۲۰۱۹، برخی از بازارهای توسعه یافته علائم ثبات را نشان می دهند. طی یک روز معمولی در ژاپن، مردم کمتر از یک ساعت را به صورت دیجیتالی در رسانه های اجتماعی می گذرانند. همچنین آمار منتشر شده توسط کشور آلمان، روزانه بیشتر از یک ساعت را نشان می دهد که کمی بیشتر از ژاپن می باشد. به ترتیب انگلیس و ایالات متحده هر دو روزانه نزدیک به دو ساعت درگیر این رسانه ها هستند.

میانگین زمان صرف شده روزانه در شبکه های اجتماعی

chartoftheday 18983 time spent on social media n - مردم کدام کشورها وقت بیشتری در رسانه های اجتماعی می گذرانند؟

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …