WhatsApp Image 2019 09 29 at 15.19.14 660x330 - دیزل و کوکاکولا مجموعه پوشاک بازیافتی تولید می کنند

دیزل و کوکاکولا مجموعه پوشاک بازیافتی تولید می کنند

دیزل با کوکاکولا در تولید مجموعه پوشاک بازیافتی همکاری می کند. تاکید این مجموعه بر اهمیت بازیافت کالاهای مصرفی است و دارای ۱۲ آیتم لباس ویژه است که در هر فصلی قابل استفاده است.

پایگاه خبری دنیای برند – برند دیزل با برند کوکاکولا مشارکت می کند تا یک خط تولید مشارکتی لباس از مواد بازیافتی راه بیندازند. در تولید این مجموعه ترکیبات شیمیایی پلی‌اتیلن ترفتالات حاصل از بطری های پلاستیکی و پنبه بازیافتی تلفیق و ترکیب می شوند و به شکل لباس های زیبا در می آیند.

این مجموعه حسی مدرن و تازه به زیبایی شناسی لباس های دیزل می دهد. این پروژه از محبوبیت کوکاکولا بهره گرفته است. هدفش این است که آگاهی مردم را در مورد ارزش بازیافت بالا ببرد و به آنها نشان دهد که چقدر پلاستیک دور ریختنی مصرف می کنند.

coca cola diesel recollection capsule 00 300x180 - دیزل و کوکاکولا مجموعه پوشاک بازیافتی تولید می کنند

این مجموعه ۱۲ آیتم لباس ویژه را ارائه کرده که در هر فصلی قابل استفاده است. این آیتم ها شامل یک ژاکت کتان زنانه و مردانه با دوخت قرمز و لوگوی برند کوکاکولا، یک شلوار کار کتان، یک شلوارک زنانه که نوشته کوکاکولا روی آن گلدوزی شده است، یک گرمکن کشباف زیپ دار مشکی رنگ که کوکاکولا به رنگ قرمز در آن مشخص شده است.

Michelle Moorehead نماینده سابق کوکاکولا در بیانیه ای گفت: بسیار خوشحالیم که در این مجموعه با دیزل همکاری کرده ایم. این مجموعه با نمایش مد های زیبایی که از مواد بازیافتی خلق شده اند، ما را از اهمیت بازیافت به شکلی قابل حصول آگاه می سازد. همچنین در این مجموعه بحث فردیت مورد تحسین قرار گرفته است.

این خط تولید مشارکتی در تاریخ ۲۷ سپتامبر راه اندازی شد. این سرویس تنها با اسکن لوگوی بازیافت در سراسر دنیا قابل دسترس است. زمانی که یک خریدار لوگو را اسکن می نماید، به وب سایت دیزل دسترسی می یابد و از این طریق می تواند محصولات را خریداری نماید.

 

 

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.