حمیدرضا سعادتی، مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجی‌پی

در نسخه جدید دیجی‌پی از هوش مصنوعی استفاده می‌شود

در بیستمین رویداد فیناپ، حمیدرضا سعادتی، مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجی‌پی در مورد تغییراتی که در نسخه جدید این سوپراپ اعمال خواهد شد، صحبت کرد. در ارائه سعادتی‌ با عنوان «تعریف دوباره تجربه مالی دیجیتال: راهکارهایی برای تسهیل زندگی کاربران»، به استفاده از ابزارهای نوین فناوری در این سوپراپلیکیشن اشاره شده است.

دنیای برند، مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجی‌پی گفت که این اپلیکیشن تاکنون میزبان ۱۵ میلیون کاربر بوده و انواع مختلفی از تسهیلات را به کاربران خود ارائه داده است. به گفته سعادتی، کاربران دیجی‌پی برای نقدشوندگی تسهیلاتشان نیاز داشتند که به فروشگاه‌های مختلف اینترنتی متصل شوند و در حال حاضر، کاربران این سوپراپلیکیشن می‌توانند ۱۲ میلیون کالا را با اعتباری که از دیجی‌پی دریافت می‌کنند، خریداری کنند. طبق گفته‌های سعادتی، دیجی‌پی نزدیک به بیش از ۲۰ همت اعتبار به کاربران خود داده است.

او معتقد است به دلیل پیچیدگی و تنوع خدمات مالی، کاربران مجبورند چند اپلیکیشن را برای استفاده از خدمات مورد نیاز خود دریافت کنند. سعادتی افزود: «ما نمی‌خواهیم کلاف سردرگمی را برای کاربرانمان ایجاد کنیم چون ممکن است برخی از کاربران، به همه خدماتی که ما ارائه می‌دهیم نیاز نداشته باشند و از طرفی هم سعی کردیم با این سوپراپلیکیشن، نیاز کاربران به نصب چند اپلیکیشن مختلف را برطرف کنیم. با استفاده از سرویس‌های هوش مصنوعی، اتفاقات خوشایندی برای کاربران و کسب‌وکارها در حال وقوع است. با استفاده از سرویس‌های هوش مصنوعی، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط می‌توانند بهتر و سریعتر به کاربران خود خدمات‌رسانی کنند و حتی فروش خود را افزایش دهند.»

مدیر اجرایی سوپراپلیکیشن دیجی‌پی گفت که نوآوری‌های جدیدی در نسخه جدید این اپلیکیشن لحاظ خواهد شد و آن‌ها امیدوارند که با تغییرات نوآورانه‌ای که در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی انجام داده‌اند، رابط کاربری بهتری را برای کاربرانشان ایجاد کنند. براساس اعلام حمیدرضا سعادتی، در نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌پی از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین بهره گرفته شده است. او گفت:‌ «در حال حاضر در گزینه هوم (خانه) سوپراپ دیجی‌پی، از مینی‌اپلیکیشن‌ها استفاده کرده‌ایم. مینی‌اپلیکیشن‌ها ممکن است نیاز روزمره کاربران باشد اما ممکن است نیاز آن‌ها نباشد. در نسخه جدید دیجی‌پی، شخصی‌سازی منوی هوم را خواهیم داشت. سعی داریم نسخه هوم مرکز پیامی برای کاربران‌ باشد. این مرکز پیام لزوماً از جنس نوتیفیکیشن نیست و از جنس پیشنهادات سرمایه‌گذاری یا حتی بیمه هم خواهد بود. در واقع، این گزینه براساس نیاز کاربران شخصی‌سازی می‌شود.»

سعادتی افزود: «خدمات نقدشوندگی اعتبار دیجی‌پی یکی دیگر از موضوعاتی است که در نسخه جدید به آن توجه شده است. کاربران دیجی‌پی به دو دسته تقسیم می‌شود، کاربرانی که دقیقاً می‌دانند چه کالایی را می‌خواهند با اعتبارشان خریداری کنند و کاربرانی که به گشت‌وگذار علاقه‌مندند. در نسخه جدید، کاربرانی که می‌دانند چه کالایی می‌خواهند، می‌توانند آن را جستجو کنند و کالای محبوبشان را ببینند. رفتار کاربران با استفاده از هوش مصنوعی سنجیده می‌شود و به او کمک می‌کند تا کالای موردنظرش را پیدا کند. سعی کرده‌ایم در نسخه جدید سوپراپلیکیشن دیجی‌پی، خدمات متنوعی را در قالب یک اپلیکیشن ارائه کنیم. این نسخه جدید به زودی برای تعداد محدودی از کاربران به‌روز می‌شود تا تمامی جوانب آن سنجیده و با توجه به بازخورد کاربران، مشکلات احتمالی آن برطرف شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *