00038e94 198b 4f60 95c0 002ad268afe7 660x330 - هامر، برند اختصاصی خودروهای برقی جنرال موتورز می شود

هامر، برند اختصاصی خودروهای برقی جنرال موتورز می شود

جنرال موتورز قصد دارد برند هامر را به عنوان یک برند مخصوص تولید خودروهای تمام الکتریکی باری دیگر احیا کند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از ایسنا، جنرال موتورز که چند سال پیش برند هامر را تعطیل اعلام کرد، حالا به نظر می‌رسد که می‌خواهد از نام و آوازه این برند برای تولید خودروهای تمام برقی و الکتریکی استفاده کند و تا سال ۲۰۲۱ میلادی آن را به عنوان برندی تمام الکتریکی و برقی باری دیگر روانه بازارهای خودرو کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت CarAdvice، جنرال موتورز تصمیم گرفته است که می‌خواهد خودروهای شاسی بلند و پیکاپ تمام الکتریکی جدیدی را تحت برند هامر معرفی و عرضه کند که گفته می‌شود قرار است در کارخانه دیترویت تولید شوند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودرو برآورد و اعلام کرده‌اند که جنرال موتورز بدین منظور سه میلیارد دلار در این کارخانه سرمایه‌گذاری خواهد کرد و تولید خودروهای جدید آن نیزاحتمالا از اواخر ۲۰۲۱ میلادی کلید زده خواهد شد.

البته تمرکز جنرال موتورز تنها بر روی گسترش و توسعه برند هامر برای تولید خودروهای برقی نیست، بلکه قصد دارد محصولات دیگری را در برندهای زیرمجموعه خود همچون یک کراس‌اوور الکتریکی کادیلاک و یک پیکاپ الکتریکی جی‌ام‌سی نیز تا سال ۲۰۲۳ میلادی روانه بازار کند.

بر اساس گزارش رویترز، نخستین پیکاپ الکتریکی جنرال موتورز قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی معرفی و عرضه شود که به احتمال زیاد تحت برند هامر خواهد بود.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.