هواوی

خودروی هوشمند با همکاری برند هواوی

برند چینی CATL که یکی از توسعه دهندگان برتر باتری های لیتیوم یونی است با همکاری برندهای هواوی و چانگان اتومبیل یک برند خودروی هوشمند تاسیس می کنند.

پایگاه خبری دنیای برند به نقل از گیزموچاینا، قرار است این برند جدید پلتفرم های برقی هوشمند و خودران در مقیاس جهانی و همچنین خودروهای هوشمند تولید کند.

این سه برند حدود دو ماه قبل همکاری خود را آغاز کرده اند و به عنوان بخشی از یک توافقنامه همکاری طولانی مدت محصولات جدیدی را عرضه می کنند.

علاوه بر آن این شرکت ها از فناوری جدیدی به نام «Ark Arcitecture» رونمایی کرده اند. این فناوری توسط بخش تحقیق و توسعه چانگان توسعه یافته و برای ارتقای عملکرد خودروهای هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی و داده های کلان اهمیت زیادی دارد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

این ۳ برند ادعا می کنند در ۵ سال آینده ۱۰۵ مدل  جدید از جمله ۲۳ مدل محصول الکتریکی عرضه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x