هواوی

حمایت قانونگذاران آمریکا ازحذف تجهیزات برند هواوی

قانونگذاران آمریکایی تحت لایحه کمک مالی کرونایی ۹۰۰ میلیارد دلاری، از تخصیص ۱.۹ میلیارد دلار برای تامین بودجه برنامه حذف تجهیزات شبکه مخابراتی ساخت برند هواوی که دولت آمریکا آن را ریسکی برای امنیت ملی می داند، حمایت می کنند.

پایگاه خبری دنیای برند، دستیاران مقامات بلندپایه کنگره تایید کردند قانونگذاران آمریکایی همچنین از ۳.۲ میلیارد دلار کمک پهنای باند اضطراری برای آمریکاییهای کم درآمد حمایت خواهند کرد.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر دموکراتها در سنا در بیانیه ای اعلام کردند لایحه کمک کووید ۱۹، هفت میلیارد دلار برای افزایش دسترسی به پهنای باند سرمایه گذاری خواهد کرد و برنامه کمک به افراد کم درآمد به میلیونها دانش آموز، خانواده ها و کارگران بیکار برای دسترسی به اینترنت ضروری در دوران همه گیری ویروس کرونا کمک می کند.

کمیسیون ارتباطات فدرال در ژوئن اعلام کرد رسما برندهای هواوی تکنولوژیز و ZTE چین را به عنوان تهدید مشخص کرده است و این تصمیم شرکتهای آمریکایی را از استفاده از بودجه ۸.۳ میلیارد دلاری آمریکا برای خرید تجهیزات از این شرکتها منع کرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

این کمیسیون اوایل ماه میلادی جاری مقرراتی را که اپراتورها را ملزم می کند، تجهیزات ساخت برند هواوی و برند ZTE را تعویض کنند، نهایی کرد اما منتظر تامین مالی از سوی کنگره بود.

بر اساس گزارش رویترز، هواوی ماه جاری از تصمیم کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برای وادار کردن شبکه های مخابراتی برای تعویض تجهیزات ساخت این شرکت ابراز ناامیدی کرد.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *