12644249 343 660x330 - حمایت ساترا از تأسیس رسانه‌های تخصصی 

حمایت ساترا از تأسیس رسانه‌های تخصصی 

مدیر محتوایی سکوی «تی‌وی سمت» در برنامه «صمیمانه» تاکید کرد که ساترا در مقام عمل نشان داده است از تأسیس رسانه‌های تخصصی حمایت می‌کند.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ بیست‌و سومین قسمت از برنامه «صمیمانه» با حضور سید احسان حسینی مدیر محتوایی سکوی «تی‌وی سمت»، مهدی مخبری مدرس و کارشناس رسانه، جعفر صادقی مدیر ارزیابی و رتبه‌بندی ساترا و محمود زعماری مدیر فنی و فناوری ساترا با اجرای عباس کریمی‌عباسی برگزار شد.

حسینی در ابتدای برنامه درخصوص شکل‌گیری این سکو بیان کرد: تولد «تی‌وی سمت» بر مبنای خلاء یک رسانه تخصصی در حوزه اقتصاد و موضوع صنعت، معدن، تجارت و پوشش اخبار مرتبط با آن بود که به‌طور تخصصی برای بیننده‌اش به شکلی متفاوت باشد.

وی اضافه کرد: فعالیت این سکو با تعاملاتی که با ساترا شد و همچنان هم ادامه دارد، به شکلی گسترده‌تر پیش می‌رود. «تی‌وی سمت» از چند منظر دیگر نیز ورود کرده است یعنی برنامه‌سازی و پوشش رویدادهای اقتصادی داخلی و خارجی که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

مدیر محتوایی سکوی «تی‌وی سمت» اظهار داشت: می‌دانم که رویکرد ساترا تعاملی است و این روندی که از سوی این سازمان دنبال می‌شود، به انقلابی در حوزه حمایت از تأسیس رسانه‌های تخصصی منجر شده و ساترا در مقام عمل نشان داده است از تأسیس رسانه‌های تخصصی حمایت می‌کند.

در ادامه برنامه مخبری درباره سکوی «تی‌وی سمت» بیان کرد: اینکه یکسری از مقوله‌های صنعت، معدن، تجارت، مسائل مرتبط به بورس، خودرو و موضوعاتی که به مردم مربوط است در قالب یک سکو و کنار یکدیگر قرار بگیرند و بررسی شوند، برای عموم مردم و مخاطبان خاص آن جذابیت‌های فراوانی دارد. مطالب در این سکو تنوع خوبی دارند و در آینده با سر و شکل دادن مناسب‌تر می‌تواند جذابیت بیشتری هم پیدا کنند.

وی با ارائه یک پیشنهاد ادامه داد: مدیران این سکو می‌توانند در کنار اخبار و مطالبی که ارائه می‌شود میزگردهایی با حضور منتقدان، کارشناسان و صاحب‌نظران برگزار کنند، همچنین ضمن تولید اخبار مربوط به قوانین اقتصادی دولت‌ها و مجلس در حوزه‌های مدنظرشان از نظرات مخالفان و موافقان نیز بهره‌مند شوند؛ به‌علاوه در کنار تمامی مطالب موجود گنجاندن نقد سازنده و حمایت‌های به‌جا می‌تواند یکی از عوامل بقا و تداوم فعالیت در این سکو باشد که مورد استقبال هم قرار می‌گیرد.

صادقی در ادامه برنامه راجع به «تی‌وی سمت» عنوان کرد: این سکو در سال ۱۴۰۱ به خانواده ساترا پیوست و مجوز خود را دریافت کرد. این سکو جزو سکوهای ناشرمحور تخصصی است.

زعماری راجع به ویژگی‌های تنظیم‌گری ساترا خاطرنشان کرد: کار ساترا صرفا تنظیم‌گری نیست بلکه تسهیل‌گری را هم برای سکوها درنظر دارد. از جمله آن «فهرست جامع» ساتراست که محتوای سکو را به مخاطب نشان می‌دهد و به‌نوعی تبلیغ سکو خواهد بود. این امر مستلزم ارتباط دوجانبه و مستقیم ساترا با تیم‌های زیرساخت و فنی سکوهاست.

وی در پایان افزود: موضوع بعد در حوزه تسهیل‌گری ساترا مقوله مانیتورینگ است؛ اگر اتفاقی برای یک سکو رخ دهد ما در مانیتورینگ خود از طریق سامانه جامعه ساترا ظرف ۲۴ ساعت پیامی را به سکو ارسال می‌کنیم مبنی بر اینکه سامانه آنها از دسترس خارج شده است تا به سرعت اقدامات لازم را برای حل مشکل سکو انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *