تئاتر کودکان

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک، بِرندی شناخته شده‌

نویسنده نمایشنامه “مومو و راز گنج میرمهنا” گفت: برنامه و جشنواره‌های متعددی برای تئاتر کودک برگزار می‌شود، اما جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان یک بِرند شناخته شده‌است.

پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایرنا، عقیل جماعتی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، شناخته شده ترین رویداد کشور است که با حمایت‌های بیشتر باید امکان حضور بیشتر مردم در آن فراهم شود.

نویسنده نمایشنامه”مومو و راز گنج میرمهنا” یکی از برگزیدگان بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

وی افزود: این نمایشنامه درباره یک نوجوان به نام مومو است که پدرش در زندان به سر می برد و او برای نجات کِشتی پدرش به دنبال گنج میرمهنا می رود.

جماعتی با بیان اینکه مخاطبان “مومو و راز گنج میرمهنا” نوجوانان هستند گفت: تولید اثری هنری برای گروه سنی نوجوان یکی از سخت ترین و پر هزینه ترین بخش‌ها است.

این نویسنده خاطرنشان کرد: نوجوانان در حال گذشتن از دنیای فانتری و رویا گونه کودکی هستند و می خواهند وارد فضای حقیقی و شناخت محیط اجتماعی اطراف خود بشوند.

به گفته وی نمایشنامه “مومو و راز گنج میرمهنا” شناخت و نگهداری از طبیعت و ارزش هایی چون جوانمردی و ایثار را به نوجوانان می‌آموزد.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار “کودک، طبیعت، تئاتر” از ۱۶ آبان آغاز شد و تا بیست و یکم این ماه در همدان ادامه دارد.

۵۳ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد جهانی اجرا شد.

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند