جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا را از دست ندهید؛ از تخفیف لباس تا ارسال رایگان - تصویر 1

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا را از دست ندهید؛ از تخفیف لباس تا ارسال رایگان

دنیای برند، با کد تخفیف دیجی کالا هر خریدی به صرفه تر می‌شود. تقریبا همه افرادی که تجربه خرید اینترنتی داشته اند، دیجی کالا را به خوبی می‌شناسند. دیجیکالا به عنوان اولین مارکت پلیس و بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، خدمات گسترده و تنوع محصول بی نظیری را ارائه می‌کند. تجربه خرید از این فروشگاه می‌تواند به صرفه ترین خرید آنلاین با تخفیف‌های ویژه و قیمت‌های پایین را برای شما به ارمغان بیاورد. کد تخفیف دیجی کالا در بخش‌های مختلف این سایت از موبایل و لوازم خانگی گرفته تا هزینه ارسال و خدمات کاربرد دارد. علاوه بر این، کد تخفیف دیجی کالا در خرید اول و غیر اول شما بدون محدودیت قابل استفاده است. توضیحات بیشتر درباره نحوه استفاده و انواع این تخفیفات را در ادامه می‌خوانید.

همه چیز درباره کد تخفیف دیجی کالا

کد تخفیف دیجی کالا در دسترس ترین راهکار برای کاهش هزینه‌های خرید از این سایت است. با توجه به تنوع اجناس و قیمت‌های آن‌ها دیجیکالا کدهای تخفیف خود را براساس نوع محصول یا شرایط کاربر دسته بندی کرده است. به عبارت دیگر فقط تعداد کمی از انواع کد تخفیف دیجی کالا هستند که می‌توانید آن‌ها را برای خرید از تمام محصولات به کار ببرید. دسته بندی‌هایی مانند کد تخفیف اول و غیر اول، کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا، کد تخفیف موبایل، لوازم خانگی، وسایل آرایشی و همچنین تخفیف زیرمجموعه‌های دیجیکالا مانند دیجی استایل، دیجی پلاس و پیندو برای این کدهای تخفیف وجود دارد. مزیت این دسته بندی برای کاربر چیست؟ اینکه شرایط استفاده از کد تخفیف واضح تر شده و کمتر با پیام‌های خطا و ارور اعمال نشدن تخفیف مواجه می‌شوید. از طرفی این امکان به شما داده می‌شود که در صورت بالا بودن مبلغ خریدتان، مقدار تخفیف بیشتری دریافت کنید.

کد تخفیف دیجیکالا کوپن محدودیت کالا مبلغ تخفیف سایر شرایط
کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران BMMV60 ویژه تنقلات ۶۰ هزار تومان حداقل خرید ۳۰۰ هزار تومان
کد تخفیف دیجی کالا خرید اول WRVB به غیر از محصولات شگفت انگیز ۶۰ هزار تومان حداقل خرید ۲۰۰ هزار تومان
کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان GPTM به غیر از کالاهای سنگین تا ۷۰ هزار تومان حداقل خرید ۳۰۰ هزار تومان
کد تخفیف دیجی کالا بالای ۴۰۰ تومان GSR80 بدون محدودیت ۸۰ هزار تومان ندارد
کد تخفیف دیجی کالا بالای ۹۰۰ تومان NYVOE بدون محدودیت ۱۰۰ هزار تومان ندارد

سفارش ارزان لباس و پوشاک با کد تخفیف دیجی استایل

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا را از دست ندهید؛ از تخفیف لباس تا ارسال رایگان تصویر 2 - جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا را از دست ندهید؛ از تخفیف لباس تا ارسال رایگانبخش مهمی از خریدهای هر فرد به لباس و پوشاک او مربوط می‌شود. شما با تغییر فصل، از مد افتادن لباس‌ها، قدیمی و خراب شدن لباس، استایل جدید یا حتی بزرگ شدن لباس کودکان لازم دارید که لباس جدید خریداری کنید. چه فروشگاهی بهتر از دیجی استایل که هم تنوع بالا و هم قیمت مناسب دارد. دیجی استایل به عنوان یکی از شناخته شده ترین زیرمجموعه‌های دیجی کالا در زمینه مد و لباس فعالیت می‌کند. هر چیزی که لازم داشته باشید از جمله انواع لباس زنانه و مردانه، پوشاک کودکان و انواع اکسسوری و کیف و کفش را می‌توانید به راحتی و با تخفیف بیشتر از دیجی استایل سفارش دهید. لباس‌های دیجی استایل براساس فصل و کاربردهایی مانند موقعیت‌های رسمی، روزمره، اداری و … هم دسته بندی شده اند تا بتوانید راحت تر به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کرده و آن را خریداری کنید.

همانطور که گفتیم تنوع بالا و توجه به نیازهای کاربران یکی از مهم ترین مزیت‌های دیجی استایل است. این ویژگی سب سهولت دسترسی و سرعت در انجام خریدهای شما می‌شود. برای کاهش قیمت و تجربه خرید ارزان تر هم می‌توانید به بخش حراج استایل سر زده و محصولات تخفیف خورده آن را خریداری کنید. با توجه به محدود بودن سایز و تنوع این بخش، توصیه ما به کار بردن کد تخفیف دیجی استایل است که برای خریدهای اول و غیر اول کاربرد داشته و به سادگی هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. برخی از این تخفیف‌ها در جدول زیر آورده شده اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خریدی ارزان تر داشته باشید.

کد تخفیف دیجی استایل کوپن محدودیت کالا مبلغ تخفیف سایر شرایط
کد تخفیف دیجی استایل خرید اول DSES2ED4 بدون محدودیت ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید ۸۰۰ هزار تومان
کد تخفیف دیجی استایل ارسال رایگان DPFD2 بدون محدودیت برابر با هزینه پست حداقل خرید ۲۵۰ هزار تومان
کد تخفیف دیجی استایل کفش FW48KNBT بدون محدودیت ۵۰۰ هزار تومان حداقل خرید ۲ میلیون تومان
کد تخفیف ۳۰۰ هزار تومانی دیجی استایل DSCRUM3 برند کروم ۳۰۰ هزار تومان حداقل خرید ۳ میلیون تومان
کد تخفیف دیجی استایل ساعت AXPL29SDC ساعت کاسیو ۵۰۰ هزار تومان حداقل خرید ۱.۲ میلیون تومان

خرید ارزان و ارسال رایگان با کد تخفیف دیجی پلاس

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا را از دست ندهید؛ از تخفیف لباس تا ارسال رایگان تصویر 3 - جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا را از دست ندهید؛ از تخفیف لباس تا ارسال رایگاناگر به دنبال تخفیف‌های خاص و شرایط ویژه خرید هستید، بهتر است دیجی پلاس را امتحان کنید. این سرویس اشتراک دیجیکالا خدمات متعدد و کاربردی را ارائه می‌کند که برای همه به ویژه افرادی که زیاد از آن خرید می‌کنند، به صرفه است. شاید بپرسید دیجی پلاس چیست؟ دیجی پلاس به نوعی اشتراک پریمیوم دیجی کالا است. شما به عنوان کاربر جدید یا قدیمی می‌توانید با پرداخت هزینه ای ماهانه، این اشتراک را خریداری کنید. حداقل قیمت این اشتراک برای یک ماه حدود ۱۱۵ هزار تومان است. بیشترین مبلغ هم مربوط به اشتراک یک ساله دیجی پلاس است که حدوداً ۹۶۰ هزار تومان است. سؤال این است که آیا پرداخت این مبلغ ارزشش را دارد؟ برای جواب بهتر است نگاهی به مزیت‌های دیجی پلاس بیندازید:

  • چهار ارسال رایگان در هر ماه (۴۸ ارسال رایگان در سال)
  • ۲ ارسال رایگان سوپرمارکتی رایگان برای تهران و کرج
  • ۳۰ روز ضمانت بازگشت کالا
  • برخورداری از زمان ارسال اختصاصی سریع تر از بقیه
  • برخورداری از تخفیف بیشتر در کالاهای شگفت انگیز
  • یک ساعت دسترسی زودتر به کالاهای شگفت انگیز
  • پشتیبانی اختصاصی خارج از نوبت
  • بازگشت نقدی بخشی از مبلغ خرید در هر سفارش
  • اشتراک رایگان فیدی پلاس

در نظر داشته باشید که برای دسترسی به تمام این مزیت‌ها حتی لازم نیست که مبلغ کامل را پرداخت کنید. کافیست یک کد تخفیف دیجی پلاس مانند نمونه‌هایی که در جدول زیر آورده شده اند را زمان خرید اشتراک به کار ببرید. به این ترتیب با پرداخت کمترین مبلغ ممکن، از ارسال رایگان دیجی کالا و مزایای متعدد دیگر بهره مند می‌شوید.

کد تخفیف دیجی استایل کوپن محدودیت کالا مبلغ تخفیف سایر شرایط
کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه اول SHADIGIPLUS ندارد ۵۰ درصد ویژه خرید اول
کد تخفیف دیجی پلاس ۳ ماهه DP7S3 ندارد ۶۰ درصد بدون محدودیت خرید اول
کد تخفیف دیجی پلاس ۶ ماهه DPNRZ01 ندارد ۵۰ درصد بدون محدودیت خرید اول

نحوه دریافت و استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا

فرقی ندارد که بخواهید با تخفیف از دیجی کالا خرید کنید یا قصد خرید از دیجی استایل، دیجی پلاس و دیگر زیرمجموعه‌های آن را داشته باشید؛ در هر حال فرایند دریافت کد تخفیف و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است. برای این کار، کافیست به سایت‌های مرجع معتبر کد تخفیف مانند کانال تخفیف مراجعه کنید. پس از ورود به سایت، کافیست نام دیجی کالا یا هر فروشگاه دیگری که قصد خرید از آن دارید را تایپ کنید. سپس می‌توانید کد تخفیف خرید اول یا غیر اول خود را انتخاب کرده و کپی کنید. در آخر این کد را زمان ثبت سفارش وارد کنید تا از مبلغ خریدتان کم شود.

 

این مطلب، خبر آگهی است دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *