12658858 613 660x330 - تیزر «برهوت» رونمایی شد

تیزر «برهوت» رونمایی شد

در آستانه نمایش فیلم «برهوت» به کارگردانی امیرعلی صراف و تهیه کنندگی علی شفیعی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، از تیزر این فیلم رونمایی شد.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ فیلم کوتاه «برهوت» به کارگردانی امیرعلی صراف و تهیه کنندگی علی شفیعی که با حمایت مرکز فیلم جوان سوره تولید شده است، در جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درمی‌آید.

در آستانه نمایش فیلم «برهوت» در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، از تیزر این فیلم رونمایی شد.

«برهوت» داستان دو مامور نظامی است که قصد دارند یک زندانی که به آنها توهین کرده را در بیابانی سر به نیست کنند. ستوان به گروهبان دستور می‌دهد که این کار را بکند، اما گروهبان سرپیچی کرده و اتفاقی می‌افتد…

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیرعلی صراف، تهیه کننده: علی شفیعی، بازیگران: مجید پتکی، پیمان مقدمی، حامد احمدجو، مدیر فیلمبرداری: علی اکبر عطایی، مدیر صدابرداری: سیوان محمودی، تدوین: سید محمد حسینی پاریزی، صداگذار: مبینا احمدی، اصلاح رنگ: محمد آهنگر، موسیقی: امیر بهرامی، طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی، گریم: محمد توکل، مدیر تولید: سید حامد علیزاده، مدیر تدارکات: داود سیاسی، تولید شده در موسسه فرهنگی امام روح‌الله.

«برهوت» محصول مرکز فیلم جوان سوره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *