6c367035 b30e 4d5a a2ff 665aee8d5a11 660x330 - برندهای معروف توپ تنیس با قیمت های میلیونی

برندهای معروف توپ تنیس با قیمت های میلیونی

توپ تنیسی که تا یکی ۲ سال گذشته حدود ۱۲ هزار تومان به فروش می رفت، حالا قیمتی حدود ۹۰ هزار تومان دارد و توپ های تنیس ساخت داخلی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که برخی مشکلات ورزشکاران حرفه‌ای تنیس به خصوص ملی‌پوشان را درگیر خود کرده است و کماکان سکوت مسئولان باعث شده تا ملی‌پوشان روز به روز بر مشکلاتشان افزوده شود.

یکی از مشکلاتی که شاید به ظاهر بدیهی به نظر برسد خرید توپ تنیس است که ملی پوشان و همچنین بازیکنان حرفه ای این رشته ورزشی را چند وقتی درگیر کرده است.

توپ تنیسی که تا یکی ۲ سال گذشته حدود ۱۲ هزار تومان به فروش می رفت، حالا قیمتی حدود ۹۰ هزار تومان دارد. از آنجایی که توپ های تنیس ساخت داخلی ندارند و با توجه به شرایط اقتصادی، خرید توپ تبدیل به یک معضل جدی برای تنیسورهای حرفه‌ای شده و بعضا باید در ماه بازیکنان تنیس میلیون ها تومان خرج توپ تنیس خود کنند.

تنیسورهای حرفه ای کشورمان از سه مارک معتبر توپ تنیس از جمله هد، بابولات و ویلسون استفاده می کنند که خرید آن ها بسیار برایشان گران تمام می شود و از طرفی تمرین کردن بدون این توپ‌ها کار را بسیار سخت  کرده و تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

یکی از بهترین و معتبر ترین برندهای توپ هد ATP است، به گفته تنیسورها با یک الی ۲ ساعت استفاده از این توپ ها عمر آنها به سر رسیده و با توجه به اینکه قیمت بسیار گزافی که دارند باید دوباره برای خرید توپ حتی با برند جدیدی وارد عمل شوند.

برندهای معتبر توپ تنیس

با این حال برای توپ های دیگری از جمله رولان گروس از برند بابولات و یا توپ US OPEN ویلسون تا حدود ۱۲۰ هزار تومان برای یک قوطی با ۳ توپ باید هزینه کرد که باز هم قیمت هنگفتی برای حتی شروع تمرینات این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

با این حال احمد نامنی رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص معضل خرید توپ تنیس در میان ملی‌پوشان و ورزشکاران این رشته عنوان کرد: به غیر از مسابقات که ملی پوشان هزینه ای بابت توپ پرداخت نمی‌کنند، با حامی مالی مربوطه رایزنی شد تا توپ مسابقات را به صورت رایگان در اختیار بگیریم و بعد نیز با قیمتی پایین‌تر در خدمت ملی‌پوشان بگذاریم.

امید می رود با وجود قیمت بالای این توپ ها و دلهره بازیکنان تنیس مبنی بر خرید اجباری آن از برندهای مختلف فدراسیون تنیس وارد عمل شده حداقل به ملی‌پوشان حرف های این رشته ورزشی بابت در اختیار گذاشتن توپ کمک ویژه‌ای کند تا در کنار تمام مشکلاتی که این افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از بابت تمرینات تنیسی و توپ‌هایشان آرامش خاطر بیشتری پیدا کنند.

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.