برند پاکسان

تهدید ها را به فرصت تبدیل کردیم/ برند پاکسان

پایگاه خبری دنیای برند، پاکسان سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ خود را در شرایطی با عملکردی متفاوت از پیش بینی اولیه به پایان برد که کشور با شرایط اقتصادی متورم و پر فراز و نشیبی  نسبت به سال های قبل روبرو بود.

بنابراعلام برند پاکسان، فشار تحریم ها برای واردات کالا، مواد اولیه و تامین ارز مورد نیاز صنایع از یک سو، شرایط خاص معیشتی مردم از سوی دیگر و همچنین آسیب های شیوع بیماری کرونا تمام صنایع را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

اما تیم مدیریتی پاکسان با راهبری حسن بقائی با عملکردی درخشان نشان داد که هر ناممکنی با راهکارعلمی و عمل جهادی شدنی و سره از ناسره در محدودیت ها مشخص می شود.

حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در حوزه عملکرد مالی پاکسان با کارنامه ای که از اقدامات صورت گرفته در این شرکت به سهامداران ارایه کرد. نشان داد که می توان با مدیریت انقلابی و جهادی در شرایط سخت اقتصادی هم چرخ صنعت را با قدرت به حرکت درآورد و برند های با سابقه و خوشنام کشور را که برای اعتلای آن ها زحمات زیادی کشیده شده، حتی در شرایط نابسامان اقتصاد کلان کشور هم پرفروغ نگه داشت.

بقائی در سال مالی ۲۰۲۰ نشان داد که حتی با وجود محدودیت های عدیده در حوزه تامین مواد اولیه، ملاحظاتی مانند قیمت گذاری دستوری محصولات و…  می توان تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد و با امکانات موجود اعم از برندهای با سابقه و سرمایه های انسانی توانمند با اقدامات جهادی در عرصه شکوفایی اقتصادی گام های اثر گذاری برداشت تا نتیجه آن کام همه را شیرین کند.

پس از سال ها فعالیت این مجموعه، مدیرعامل پاکسان توانست برای اولین بار با استفاده از زیر ساخت های موجود انبار اختصاصی گمرک را در مجموعه راه اندازی کند تا مشکلات مربوط به دموراژ، انبارداری و ترخیص کالاهای مورد نیاز پاکسان به حداقل رسیده و این مجموعه دغدغه های موجود در این حوزه را نداشته باشد.

وی با کمک دانش، توان فنی و مهندسی موجود در کارخانه یکی از وابستگی های پاکسان به تجهیزات فنی را کاهش داد و برای اولین بار در پاکسان دستگاه کاتر صابون بومی سازی شده را در خطوط تولید مستقر کرد تا این شرکت در این حوزه بی نیاز از واردات باشد و با صرفه جویی هایی که از این محل ایجاد می شود توسعه سایر خطوط را تسهیل کند.

بقائی در ادامه ی اولین ها در پاکسان، یکی از دغدغه های دیرینه شرکت را نیز با استفاده از امکانات به خاطره تبدیل کرد و توسعه بر بستر دارایی های موجود با راه اندازی طرح پایلوت سولفوناسیون در پاکسان جامه عمل به تن کرد، با این اقدام دیگر نیازی به توقف خطوط تولید در بسیاری از موارد وجود ندارد.

آغاز فاز مطالعاتی راه اندازی پاکسان صنعتی نیز از جمله طرح هایی است که به ثمر نشستن آن موجب تحولی عظیم در حوزه تولید مواد اولیه مورد نیاز شرکت های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی خواهد بود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

همچنین مدل کسب و کار برند پاکسان با توجه به نوع قیمت گذاری محصولات و کمبودها برای تامین مواد اولیه و ناپایداری و رشد سرسام آور قیمت ها در سال مالی گذشته توانست تا شرکت را از خطر ورود به حاشیه زیان در برخی محصولات حفظ کند.

این اقدام نه تنها خللی در تامین مواد شوینده برای آحاد مردم جامعه در دوران کرونا به وجود نیاورد بلکه  نشان داد که می توان حتی در محدودیت ها نیز فراتر از پیش بینی حرکت کرد و یک نام و نماد ملی را با صلابت در فضای مه آلود تحریم از خطرات حفظ کرد.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x