63110532 660x330 - تقدیر معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان از بانوی کارآفرین هرمزگانی

تقدیر معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان از بانوی کارآفرین هرمزگانی

پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا/هرمزگان جلوه سهرابی پور بانوی کارآفرین برتر در حوزه اقتصاد دریا محور و تولید محصول از جلبک دریایی، ایجاد اشتغال و خلق ارزش افزوده توانمندی‌های خود مورد تقدیر دفتر معاونت توسعه شرکت‌های دانش بنیان کشور قرار گرفت.

علیرضا نصیری -رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان- با بیان این‌که ایجاد یک زیست‌بوم مساعد برای فعالیت نوآورانه بانوان و هموار کردن مسیر اولویت پارک‌های علم وفناوری هرمزگان است، گفت: در زیست‌بوم دانش‌بنیان، مطالعه‌ای توسط پژوهشگران و اساتید برجسته تهیه و در قالب کتاب «دانش ورزی حاصلخیز» منتشر شد. در این کتاب روایتی از هفت تن از بانوان کارآفرین و محقق که موفق به تولید محصولات دانش بنیان شده‌اند منتشر شده که یکی از این افراد خانم سهرابی‌پور از هرمزگان است.

نصیری با تاکید بر این‌که رویکرد، فرهنگ و نیروی خلاق باعث ایجاد این زیست بوم می‌شود، ادامه داد: باید در جامعه، مسیر برای سرمایه گذاری خطر پذیر، حضور بانوان جسور در عرصه‌های علمی و اقتصاد دانش بنیان فراهم شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: این کارآفرین هرمزگانی بیش از ۳۰ سال از بهترین روزهای زندگی خود را وقف علم، تولید دانش و افتخار آفرینی برای استان و کشور کرده و حداقل کاری که می‌توان انجام داد تقدیر از تلاش‌ها و کوشش‌های وی است.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *