شهر توریستی مارماریس ترکیه

تفریح در شهر توریستی مارماریس ترکیه

پایگاه خبری دنیای برند، شهر مارماریس همواره یک مقصد ایده آل برای گذراندن تعطیلات تابستانی است که متاسفانه با وجود همه امتیازات منحصر بفرد بسیاری از گردشگران ایرانی از آن غافل هستند . اقامت در این شهر به خصوص برای کسانی که همراه خانواده عازم این سفر هستند ، تجربه ای منحصر بفرد و بی تکرار خواهد بود . انتخاب شهر مارماریس برای اقامت و داشتن تعطیلات رویایی ، انتخاب بسیار درستی است ، زیرا علاوه بر همه امکانات رفاهی و تفریحی ، آرامش موجود در شهر و سواحل آن مثال زدنی است .

در ابتدا بهتر است برنامه های تفریحی خود را با پارک های آبی مجهز این شهر در تور ترکیه آغاز کنید زیرا در شهر مارماریس پارک های آبی بزرگ و مجهزی وجود دارد ، که هر یک از دیگری بهتر هستند . پارک های آبی این شهر معمولا از ده صبح آغاز به کار نموده و تا پنج عصر باز هستند . بعد از آن اگر جانی در بدن داشتید برای صرف یک شام رویایی ، کشتی تفریحی کروز را انتخاب کنید . و در این میان میتوانید به هتل رفته و چند ساعتی را استراحت کنید . کشتی های تفریحی نیز برنامه های متنوعی را برای گردشگران در نظر دارند و از سرو غذا و نوشیدنی گرفته تا برنامه های رقص و موسیقی زنده که همه و همه شبی رویایی و بیادماندنی را برایتان رقم خواهد زد .

حالا برخی از پارک های ابی معروف این شهر را معرفی می کنیم :

رفتن به پارک های آبی همیشه تفریحی سرگرم کننده ای و جذاب برای تمامی اعضای خانواده است به خصوص اینکه این شهر بهترین پارک های آبی کشور ترکیه را دارد و همه امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار گردشگران قرار می دهد .

بهتر است بدانید شهر مارماریس دارای دو پارک آبی مشهور است که هر دوی آن ها مجهز و بسیار بزرگ هستند . اولین و پر طرفدارترین آن ها پارک آبی آتلانتیس نام دارد و در کناره ساحل قرار گرفته است .

دومین پارک آبی آکوا دریم نام دارد و  در بالای ارتفاعات شهر واقع شده است و بسیار بزرگتر بوده و تقریبا بازی های مدرن تر و مهیج تری دارد.

همانطور که گفتیم این دو مجموعه همه روزه از ساعت ده صبح تا پنج عصر باز هستند و هر دوی آن ها امکانات رفاهی مختلف را در اختیارتان قرار می دهند و دارای محیطی پاکیزه و تمیز هستند . در ضمن وجود کافه و رستوران های مختلف همه چیز را برای رفاه حال مراجعین فراهم نموده است .

پارک آبی آکوا دریم در ارتفاعات شهر قرار گرفته و به همین خاطر دارای چشم اندازی بسیار زیبا است . و حین بالا رفتن از پله های سرسره ها و یا حین سر خوردن ، شاهد تماشای مناظر زیبای پیش رویتان خواهید بود .

باید افزود با پرداخت حدودا بیست و پنج لیر ، سرویس پارک های آبی را از جلوی درب هتل شما را سوار کرده و معمولا در ساعت سه بعد از ظهر شما را باز می گرداند ، این سرویس ایاب و ذهاب هر نیم ساعت فعال است و میتوانید زودتر به هتل خود بر گردید . پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در هزینه های خود آب ، نوشیدنی و مواد خوراکی دلخواهتان را همراه داشته باشید زیرا خرید از بوفه های این دو مجموعه چندان ارزان نخواهد بود . برای استفاده از کافه و رستوران ها می بایست بیست لیر اضافه پرداخت کنید و  در قبال آن میتوانید ناهار ، آب میوه ، نوشابه را استفاده کنید .  همچنین بهتر است کرم ضد آفتاب و لوازم شنا را نیز به همراه داشته باشید ، زیرا فروشگاههای داخل این دو مجموعه اجناس را با قیمت های نسبتا بالا عرضه می کنند .

بازی های این دو مجموعه متنوع و بسیار جذاب هستند ، اما پیشنهاد ما سرسره کامیکازه ، چاله فضایی و سرسره U شکل است .

 

سواحل مارماریس

شهر مارماریس به داشتن سواحل بسیار زیبا و آرام شهرت دارد و سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا برای داشتن تعطیلاتی بی نظیر راهی این شهر می شوند . دور تا دور مارماریس را سواحل زیبا در بر گرفته اند که در امتداد آب های فیروزه ای مدیترانه منظره ای باشکوه را پدید آورده اند . این سواحل دارای صدها امکانات رفاهی و تفریحی نظیر پلاژهای لوکس ، تفریحات آبی متنوع و کافه و رستوران های با کیفیت است . معروف ترین سواحل این شهر اوربان ، لانگ بیچ ، ایچملر و تورنوج نام دارند و پیشنهاد می کنیم هر کدام که به محل اقامتتان نزدیک تر است را برای تفریح و خوشگذرانی انتخاب کنید .

 

غواصی در آبهای مدیترانه

غواصی یکی از تفریحات شگفت انگیز و پر طرفدار در شهر مارماریس است زیرا دریای مدیترانه  دارای آبهای غنی و زلال است و از معدود مناطقی است که مرجان های زنده دارد . گونه های آبزی کمیابی در آبهای این منطقه زیست می کنند که تماشای آن ها برای غواصان تجربه ای بی تکرار خواهد بود .  قیمت تور لحظه آخری را در سایت سفر باتو مشاهده کنید.

در شهر مارماریس چندین باشگاه غواصی بین المللی وجود دارد که هر کدام در مدت زمان کوتاهی آموزش های لازم را در اختیار گردشگران قرار می دهند و ظرف چند ساعت آماده رفتن به اعماق آب خواهید بود .

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x