هویت بصری فارس

تغییر در هویت بصری خبرگزاری فارس

پایگاه خبری دنیای برند، هویت بصری خبرگزاری فارس بعد از دو دهه فعالیت در حوزه رسانه شکل تغییر کرد.

هویت بصری جدید خبرگزاری فارس با شعار “حقیقت روشن می شود” رونمایی شد. تغییر در عناصر نمادین خبرگزاری فارس که اینک مقابل دیدگان شماست حاصل نزدیک به یکسال کار تحقیقاتی و مطالعاتی یک تیم کارشناسی و نظرسنجی از مخاطبان خبرگزاری فارس، ذی نفعان و خبرنگاران و اهالی رسانه است.

به گزارش فارس، این تغییر در هویت ظاهری فارس که حالا پس از نزدیک به دو دهه روی داده، مبتنی بر ماموریت‌های جدید و متنوع و قابلیت‌هایی است که به مرور در روزهای اخیر برای مخاطبان قابل مشاهده خواهد شد.

Change in the visual identity of Fars News Agency - تغییر در هویت بصری خبرگزاری فارسدر طراحی جدید سایت خبرگزاری فارس، قابلیت و امکانات جدیدی قرار گرفته که از جمله آنها می توان به ویرایش متن توسط مخاطب اشاره کرد. همچنین قابلیت چیدمان صفحه اصلی خبرگزاری نیز از جمله ویژگی های سایت جدید است. کاربران با عضویت در باشگاه مخاطبان فارس که به زودی راه اندازی خواهد شد، می توانند از امکانات جدید خبرگزاری فارس بهره مند شوند.

همچنین شعار و نشان (لوگو) جدید فارس، نمادی از برند جدید آن است که بر پایه ۳ عنصر «اعتماد، انقلاب و امید» بنا شده است. روشن شدن حقیقت، اصلی‌ترین ماموریت فارس در تولیدات این خبرگزاری خواهد بود که ایجاد اعتماد برای مخاطب را برعهده دارد.این شعار، در نشان فارس نیز به تصویر کشیده شده و نقطه طلایی به عنوان نمادی از حقیقت است که بر روی نقطه آبی رنگ ظهور می‌کند.

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x