برند اپل

تعطیل شدن ۱۷ فروشگاه برند اپل در ایتالیا

با توجه به پستی که در وبسایت ایتالیایی زبان برند اپل منتشر شده است، برند اپل قصد دارد تا کلیه ۱۷ اپل استور خود در کشور ایتالیا را به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا ببندد.

پایگاه خبری دنیای برند، تمامی کشور ایتالیا از تاریخ ۸ مارچ در حال تعطیل‌شدن است و بسته‌شدن اپل استورها به نوعی اجباری است. برند اپل صحبتی درباره تاریخ بازگشایی دوباره فروشگاه‌های فیزیکی خود نکرده است و فقط خاطرنشان می‌کند که تمامی فروشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

تعطیلی کشور ایتالیا فعلا قرار است تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ ادامه داشته باشد. در مدتی که فروشگاه بسته هستند، برند اپل مشتریان خود را برای پشتیبانی موبایلی و وب محور، به وبسایت خود هدایت می‌کند.

بسته‌شدن فروشگاه‌های برند اپل در ایتالیا، دومین تعطیلی بزرگ فروشگاه‌های این شرکت در کشوری خاص است. ماه گذشته نیز برند اپل مجبور شد به خاطر شیوع ویروس کرونا، تمامی اپل استورهای خود را در چین ببندد. البته، در همین هفته همه فروشگاه‌های فیزیکی برند اپل در چین به جز چهار مورد، مجددا بازگشایی شدند.

منبع: بلومبرگ

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *