12658979 445.jfif 660x330 - «ترساننده ۳» صدرنشین ترسناک جدول فروش شد/ سقوط «جوکر»

«ترساننده ۳» صدرنشین ترسناک جدول فروش شد/ سقوط «جوکر»

فیلم سینمایی «ترساننده ۳» در هفته ابتدایی اکران خود توانست فروش ۳/۱۸ میلیون دلاری را تجربه کند و صدرنشینی را از «جوکر: جنون مشترک» بگیرد.

به گزارش خبرنگار بین الملل گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم سینمایی «ترساننده ۳» به عنوان یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در دنیای سینما در سال ۲۰۲۴ میلادی است چراکه این اثر سینمایی که با بودجه کمتر از ۵ میلیون دلار ساخته شده و در اولین هفته اکرانش روی پرده سینما‌ها موفق شد تا به فروش ۳/۱۸ میلیون دلار در داخل آمریکا دست پیدا کند و در صدر جدول باکس آفیس این هفته قرار بگیرد.

ددلاین نوشت؛ این در حالی است که این اثر سینمایی امتیاز نسبتا خوبی نیز از مخاطبان گرفته و اکثر بینندگان نیز از تماشای آن راضی بودند. این اثر هنوز روی پرده سینما‌های بین‌المللی اکران نشده و فروش جهانی آن در این هفته، همان فروش داخلی آن محسوب می‌شود.

انیمیشن «ربات وحشی» که محصولی تازه از استودیو انیمیشن سازی دریم‌ورکس است، در سومین هفته اکرانش روی پرده سینما‌ها موفق شد تا به فروش ۵/۱۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. با این فروش، میزان فروش کلی داخلی این انیمیشن به رقم ۷/۸۳ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

انیمیشن سینمایی «ربات وحشی» در سومین هفته حضورش روی پرده سینما‌های خارج از آمریکا موفق شده تا به مبلغ ۱/۲۴ میلیون دلار دست پیدا کند و فروش کلی بین‌المللی این فیلم را پس از سه هفته اکران به رقم ۷/۶۴ میلیون دلار برساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر سینمایی تاکنون در فروش جهانی خود به مبلغ ۵/۱۴۸ میلیون دلار دست پیدا کرده است.

«جوکر: جنون مشترک» در جایگاه سوم جدول باکس آفیس این هفته قرار دارد، فیلمی که هفته گذشته صدر جدول باکس آفیس را در دست داشت، اما این هفته با کسب فروش ۷ میلیون دلاری به رده سوم سقوط کرده است. فروش کلی این فیلم در داخل آمریکا نیز به رقم ۱/۶۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

در این هفته در گیشه‌های بین‌المللی، فیلم «جوکر ۲» ۷/۲۲ میلیون دلار فروخت و فروش کلی بین‌المللی‌اش را به رقم ۷/۱۱۳ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۳/۱۶۵ میلیون دلار را ثبت کرده است.

فیلم «بیتل‌جوس بیتل‌جوس» یکی از فیلم‌های موفق این روز‌ها است که در ششمین هفته اکرانش روی پرده سینما‌ها موفق شد تا مبلغ ۷ میلیون دلار در گیشه‌های داخل آمریکا فروش داشته باشد و فروش کلی خودش را به رقم ۶/۲۷۵ میلیون دلار افزایش بدهد و در جایگاه چهارم جدول باکس آفیس قرار گیرد. 

این فیلم در این هفته به فروش ۶/۴ میلیون دلاری در گیشه‌های بین‌المللی دست پیدا کرد و فروش کلی بین‌المللی خود را به رقم ۷/۱۴۴ میلیون دلار رساند. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این اثر تاکنون فروش جهانی ۳/۴۲۰ میلیون دلاری داشته است.

جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته را نیز انیمیشن سینمایی «قطعه به قطعه» در اختیار دارد، انیمیشنی که در اولین هفته اکرانش روی پرده سینما‌ها توانست به فروش ۸/۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند. این انیمیشن هنوز روی پرده سینما‌های بین‌المللی اکران نشده است. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *