Final 660x330 - بیت‌پین در شبی رویایی، کمپین پین‌فینیتی را به پایان رساند و برندگان میلیاردی خود را معرفی کرد!

بیت‌پین در شبی رویایی، کمپین پین‌فینیتی را به پایان رساند و برندگان میلیاردی خود را معرفی کرد!

دنیای برند، در مراسمی بزرگی که ۴ تیرماه در هتل استقلال تهران برگزار شد، بیت‌پین، یکی از پیشروترین پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال در ایران، به کمپین پین‌فینیتی خود پایان داد و با قرعه‌کشی به‌صورت زنده، برندگان خوش‌شانس این کمپین بزرگ را معرفی کرد.

جوایز بی‌نظیر و شبی خاطره‌انگیز
در این مراسم که با حضور جمع کثیری از فعالان حوزه ارز دیجیتال، بلاگرها و اهالی رسانه برگزار شد، بیش از پنج و نیم میلیارد تومان جایزه به برندگان اهدا شد. جوایز این کمپین شامل یک بیت‌کوین کامل برای یک نفر، سه اتریوم برای سه نفر برتر در زمینه جمع‌آوری پین، یک ایرپاد پرو، یک آیفون قابل ریجستر و جایزه ۴۰ میلیونی شیبا بود.
حضور چهره‌های مطرح و اجرایی دیدنی
حمید محمدی به عنوان مجری، ابوطالب حسینی برای ارائه استندآپ، دکتر صادق‌الحسینی به عنوان سخنرانان اصلی، علی داداشیان مدیر مارکتینگ بیت‌پین جهت ارائه آمار کمپین و علی زندوکیلی برای اجرای کنسرت در پایان ایونت، از جمله چهره‌های مطرح حاضر در این مراسم بودند که به جذابیت آن افزودند.

از جمله نکات کلیدی این رویداد:

حضور پررنگ بلاگرها: این ایونت با حضور تعداد زیادی از بلاگرهای مطرح فضای مجازی برگزار شد و افراد پیش از ایونت، در فضایی که برای پذیرایی آماده شده بود به نتورکینگ و آشنایی با یکدیگر پرداختند که با استقبال خوبی همراه بود.
قرعه‌کشی شفاف: قرعه‌کشی این کمپین به صورت حضوری و به روش فیزیکی از سوی بیت‌پین انجام شد تا همه از صحت و سلامت برگزاری و اهدای جوایز اطمینان پیدا کنند.
رکوردشکنی در فین‌تک: این کمپین با اهدای بیش از پنج و نیم میلیارد تومان جایزه، یکی از بزرگترین کمپین‌های حوزه فین‌تک ایران بود و بزودی بیت‌پین گزارشی از ابعاد آن منتشر خواهد کرد.
آمار و ارقام قابل توجه: طبق آمار ارائه شده توسط علی داداشیان مدیر مارکتینگ بیت‌پین، این کمپین با استقبال چشمگیری روبرو شد و تعداد ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار کاربر در آن شرکت کردند.

در مجموع ۹۱۶ هزار نفر در این کمپین شرکت کرده و ۲۸۸.۵ میلیون پین ایجاد کردند. ۲۶.۶ میلیون پین برای جعبه های جایزه مصرف شد و ۱۸۳.۱۲۵.۴۱۷ میلیون پین برای قرعه کشی یک بیت کوین باقی ماند.

بیت‌پین، پیشرو در نوآوری و تعهد به کاربران
بیت‌پین با برگزاری این کمپین بزرگ، بار دیگر تعهد خود به نوآوری و ارائه خدمات باکیفیت به کاربران را به اثبات رساند. این پلتفرم همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات متنوع و جذاب، تجربه ای منحصر به فرد را برای کاربران خود رقم بزند.

 

همچنین ببینید

رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

راز موفقیت رسانه در دنیای دیجیتال: رویداد شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال

رویداد “شاخص های موفقیت در رسانه های دیجیتال” در روز پنجشنبه سوم خرداد ۱۴۰۳، دروازه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *