برندهای خودرو

بهترین و بدترین برندهای خودرو در سال۲۰۱۹ کدامند؟

اقتصاد ایران: عصر خودرو- طبق نظرسنجی ارائه شده در خصوص بهترین و بدترین برندهای ماشین، برند سوبارو بهترین و برند فیات بدترین ماشین شناخه شدند.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  اقتصادآنلاین، در نظرسنجی در مورد بهترین و بدترین خودروها در سال جاری، نام تجاری سوبارو، با کسب ۸۱ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز، بهترین برند خودرو در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. این تولیدکننده ماشین ژاپنی، تنها برندی است که در جایگاه برترین‌ها قرار گرفته درحالی که جزء برندهای لوکس محسوب نمی‌شود.

اتحادیه مصرف‌کنندگان آمریکایی هر ساله گزارش‌های جدیدترین و بهترین خودروها را ارائه می‌کنند که بر اساس بررسی عواملی همچون نمرات آزمون‌های جاده‌ای، بررسی رضایت مشتریان، قابل اطمینان بودن و تست‌های تصادف و ایمنی در میان حدود ۳۴هزار مصرف‌کننده است.

در ادامه این گزارش، برند تجاری لوکس هیوندای، با کسب امتیاز ۸۰ از ۱۰۰ در جایگاه دوم، و پس از آن برندپورشه با امتیاز ۷۹ از ۱۰۰ در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچین، در این گزارش بررسی بدترین برندهای ماشین نشان می‌دهد دو برند فیات و جگوار، با کسب تنها ۴۴امتیاز از ۱۰۰، بدترین برند معرفی شدند. در جایگاه سوم و چهارم بدترین‌ها، لندروور(۴۸/۱۰۰) و میتسوبیشی(۴۹/۱۰۰) قرار دارند.

در نمودار ارائه شده، بهترین و بدترین برندهای ماشین در سال ۲۰۱۹ را مشاهده می‌کنید؛

همچنین ببینید

اپلیکیشن تلوبیون

تلاش مدیران برای بازگرداندن قابلیت دانلود به اپلیکیشن تلوبیون

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرعامل تلوبیون گفت: در حال تلاش برای توسعۀ زیرساخت هستیم، با …