63175139 550x330 - برگزیدگان هفتمین دوره جایزه «امید آفرین» تقدیر می‌شوند

برگزیدگان هفتمین دوره جایزه «امید آفرین» تقدیر می‌شوند

آئین تقدیر از برگزیدگان هفتمین دوره جایزه آموزشی و پژوهانه «امید آفرین» به همت بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا، اسامی برگزیدگان هفتمین دوره جایزه «امید آفرین» پس از بررسی، راستی آزمایی رزومه و امتیازات آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی متقاضیان اعلام شد.

هفتمین دوره جایزه بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر از سری جوایز «امید آفرین» مصوب بنیاد ملی نخبگان در حوزه ‌های  سلامت، پزشکی و محیط زیست به نام «پروفسور نبی پور»، رشته‌های فنی و مهندسی به نام «پروفسور مشفقیان» و در حوزه مدیریت و علوم انسانی به نام «پروفسور حمیدی»، ویژه دانشجویان مستعد و دانش ­آموختگان برتر(بومی و غیربومی) شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی کشور است.

این جایزه در راستای سیاستگذاری، رویکرد تسهیل‌گرایانه در حوزه خیریه و وقف در راستای شناسایی و پشتیبانی از دانشجویان و دانش‌آموختگان مستعد توسط بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر (نهاد خیریه حامی رویدادهای علمی و فناورانه استان) و بر اساس اقدام‌های ملی ۲-۱-۱ و ۲-۱-۳ سند راهبردی کشور در امور نخبگان تعریف شده است. 

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، اسامی برگزیدگان هفتمین دوره جایزه «امید آفرین» پس از بررسی، راستی آزمایی رزومه و امتیازات آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی و داوری در شورای علمی بنیاد نخبگان بوشهر اعلام شد.

آیین تقدیر از برگزیدگان هفتمین دوره جایزه در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۳ در بوشهر برگزار خواهد شد.

پایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *