63097223 660x330 - برگزاری المپیک فناوری در آبان امسال/آغاز ثبت‌نام از امروز

برگزاری المپیک فناوری در آبان امسال/آغاز ثبت‌نام از امروز

رئیس پارک فناوری پردیس از برگزاری المپیک فناوری در آبان سال جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام این رویداد از امروز شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند به نقل از ایسنا مهدی صفاری نیا در نشست خبری امروز(دوشنبه) المپیک فناوری را از برنامه‌های جدید معاونت علمی دانست و افزود: المپیک‌ها مجموعه‌ای از رقابت‌های نوآورانه است که فضای بروز و ظهور استعدادها را فراهم می‌کند چرا که این رویدادها از سطح منطقه‌ای تا ملی ادامه دارد و در آن کارآفرینان و فناوران در جریان یک رقابت قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه المپیک فناوری از سوی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، ادامه داد: ثبت‌نام المپیک فناوری از امروز آغاز می‌شود و این رویداد در بخش‌های مختلف به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

صفاری نیا زمان برگزاری این المپیک را از اول تا ۷ آبان سال جاری دانست و یادآور شد: بخش اصلی این رویداد بخش رقابتی المپیک است که در ۵ حوزه رقابتی برنامه‌نویسی، هوش مصنوعی، رباتیک، پهپادی و امنیت سایبری برگزار می‌شود.

رئیس پارک فناوری پردیس، بوت کمپ برای ارائه آموزش به متقاضیان شرکت در المپیک، ایستگاه کار و اشتغال و نشست‌های تخصصی را از دیگر بخش‌های این المپیک نام برد.

پایان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *