برند UPS

معرفی برند یو‌ پی‌اس (UPS)

برند UPS بزرگ ترین برند حمل ونقل کالا در جهان، یکی از قدیمی ترین برندهای فعال در صنعت حمل و نقل جهانی است که امروز در شاخه های گسترده ی آن، به عنوان بازیگری بزرگ شناخته می شود.

یو‌پی‌اس (United Parcel Service) شرکتی آمریکایی با حوزه‌ی فعالیت بین‌المللی است که در حوزه‌ی حمل‌ونقل کالا فعالیت می‌کند. مدیریت زنجیره‌ی تأمین و فعالیت‌های مرتبط با آن نیز در حوزه‌ی اهداف استراتژیک این شرکت قرار دارد. مرکز مدیریت UPS در سندی اسپرینگز جورجیا قرار دارد.

برند یو‌پی‌اس امروز باارزش‌ترین برند حوزه‌ی حمل‌ونقل در جهان محسوب می‌شود. کسب‌وکار آن‌ها، لقب Big Brown را یدک می‌کشد و آمار حمل‌ونقل بسته توسط بخش‌های مختلف آن، سالانه به میلیاردها بسته‌ی پستی می‌رسد. باوجود آن که فعالیت‌های یو‌پی‌اس در سرتاسر جهان توسعه یافته‌اند، بخش اعظمی از تمرکز و درآمد آن‌ها به ایالات متحده‌ی آمریکا معطوف می‌شود. سیستم تحویل در تا در آن‌ها در آمریکا، تقریبا به تمامی آدرس‌های رسمی موجود در آن کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

تاریخچه‌ی تأسیس

شرکت UPS بزرگترین شرکت تحویل بسته جهان و از ارائه کنندگان پیشتاز خدمات زنجیره تامین می‌باشد. تاریخچه تاسیس این شرکت به سال ۱۹۰۷ بازمی‌گردد که در آن، دو کارآفرین جوان آمریکایی کسب وکار کوچکی را با نام American Messenger Company برای تحویل بسته‌ها در شهر سیاتل راه‌اندازی کردند. آنها
برای کسب درآمد در شرکت جدید خود، انواع پیام‌های تلگرافی، نهار گرم و پیام‌ها و بسته‌های گوناگونی را جابه‌جا می‌کردند. این دو پس از گسترش کسب‌وکار خود و ادغام با رقبا، در سال ۱۹۱۹ نام United Parcel Services را برای شرکت برگزیدند که به نوعی به تجمعی بودن سبک تحویل، نوع محموله‌ها و نوع فعالیت شرکت اشاره داشت.

در همین سال بود که ایده رنگ آمیزی ناوگان شرکت به رنگ قهوه‌ای اجرایی شد و از آن زمان تاکنون، این رنگ به همراه فونت خاص UPS به عنوان برند این شرکت شناخته می‌‌شود. شرکت به تدریج از دهه ۱۹۷۰ به این سو به رشد بین‌المللی و داخلی قابل توجهی دست یافت.
در سپتامبر سال ۲۰۱۰ UPS از برند جدید خود برای گسترش فعالیت‌هایش در حوزه مدیریت زنجیره تامین و لجستیک رونمایی کرد و از آن زمان بطور مستمر در حال توسعه شبکه خدمات و ارائه راه‌حل‌های نوین می‌باشد. شرکت از مجموعه گسترده‌ای از خدمات نرم‌افزاری برای مدیریت و ردیابی حمل‌ها بهره می‌برد که متناسب با نیازهای لجستیکی متفاوت مشتریان برای حوزه‌های مختلف تعریف شده‌اند. شرکت UPS به دلیل تلاش‌ها و نوآوری‌های خود، به جوایز متعددی در حوزه فناوری اطلاعات دست یافته است.

شرکت UPS عملیات خود را در سه بخش

  • خدمات بسته بندی داخلی ایالات متحده (U.S. Domestic Package)
  • خدمات بین المللی ارسال بسته (International Package)
  • عملیات زنجیره تامین و حمل و نقل (Supply Chain & Freight operations)

شما می توانید در ذیل نمودارهای مربوط به ارزش این برند را در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مشاهده نمایید.

WhatsApp Image 2019 05 15 at 15.56.34 1024x445 - معرفی برند یو‌ پی‌اس (UPS)
WhatsApp Image 2019 05 15 at 15.56.39 1024x402 - معرفی برند یو‌ پی‌اس (UPS)

همچنین ببینید

بیرند لینکدین

آشنایی با شبکه اجتماعی لینکداین (LinkedIn)

پایگاه هنری دنیای برند،شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکداین ( LinkedIn ) بزرگترین شبکه حرفه‌ای جهان با …