WhatsApp Image 2019 09 22 at 11.51.56 660x330 - برند کوکاکولا در صدر نوشیدنی‌های غیرالکلی

برند کوکاکولا در صدر نوشیدنی‌های غیرالکلی

برند کوکاکولا، صدرنشین جدول رتبه‌بندی برندهای برتر محبوب در بخش نوشیدنی، با ۱۹ درصد افزایش ارزش برند، رکورددار باارزش‌ترین برند نوشیدنی است.

پایگاه خبری دنیای برند – کوکاکولا، غول نوشیدنی آمریکا، افزایش ارزش برند خود را ۱۹ درصد معادل ۳۶.۲ میلیارد دلار امریکا به ثبت رسانده است. پس از این اتفاق، کوکاکولا جایگاه خود را به عنوان با ارزش‌ترین برند نوشیدنی غیرالکلی در جهان حفظ می کند. در حالی که ارزش برند پپسی ۸ درصد معادل ۱۸.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است، کوکاکولا توانسته پیشرفت بیشتری داشته باشد.

گذشته از محاسبه ارزش کلی برند، مالیات برند نیز تعیین‌کننده قدرت نسبی برندها است. و از طریق گزارشی که معیارهای دخیل در ارزیابی سرمایه‌گذاری بخش بازاریابی تخمین زده می‌شوند، دریافتی صاحبان سهام و  عملکرد کسب‌وکار عمل می‌کند. بر اساس این شاخص‌ها، کوکاکولا در بخش غذا و نوشیدنی‌های غیرالکلی، قوی‌ترین برند موجود است. شاخص قدرت این برند ۸۹.۹ از ۱۰۰ است و امتیازی که در رتبه‌بندی برندها گرفته است AAA + می باشد.

معرفی برند کوکاکولا را در اینجا بخوانید.

کوکاکولا با داشتن تاریخچه‌ غنی ۱۲۷ ساله‌اش، هنوز پرمصرف‌ترین نوشیدنی در جهان است. کوکولا روزانه به طور سرسام‌آوری در حدود ۱.۹ میلیارد وعده در بین ۲۰۰ کشور جهان مصرف می‌شود. این برند پس از سالها رکود، در نتیجه کمپین‌های موفق بازاریابی و برندسازی مجدد توانست به موفقیت امروزی‌اش برسد. و موفقیت اخیرش می‌تواند سکوی پرتابی در فروش کوکاهای رژیمی باشد.

مانند تمام برندهای صنف نوشیدنی، کوکاکولا مجبور به مقابله با کاهش مداوم فروش است که از سال ۲۰۰۴ در ایالات متحده امریکا هر سال اتفاق می‌افتد. همچنین مواردی که ناشی از افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان و دولت‌ها و اعمال مالیات بر محصولات حاوی شکر می‌باشد.

منبع: brandfinance

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.