1f160336 0af2 4420 b0ae 018e852ba224 660x330 - محصول 2020 برند کادیلاک رونمایی شد

محصول ۲۰۲۰ برند کادیلاک رونمایی شد

برند کادیلاک CT4 مدل ۲۰۲۰ را به صورت رسمی معرفی کرد. این خودرو به موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ مجهز شده که قدرتی برابر با ۲۳۷ اسب بخار تولید می کند.

به گزارش پایگاه خبری برند – به نقل از رسانه کلیک، کادیلاک CT4 مدل ۲۰۲۰ در تریم های مختلف شامل لاکچری، پریمیوم لاکچری، اسپرت و V وارد بازار می شود. کادیلاک اعلام کرده این خودروی سدان به سیستم کمک راننده Super Cruise به صورت یک آپشن سفارشی در مدل ۲۰۲۰ مجهز می شود. خریداران می توانند این خودرو را با دو موتور مختلف خریداری کنند و همچنین امکان سفارش سیستم چهار چرخ محرک نیز برای آن وجود دارد.

این خودروی کادیلاک به صورت استاندارد دارای یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری بوده که از توربوشارژر دوقلو اسکرال بهره می برد. این موتور قادر به تولید ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این نمونه تنها با گیربکس ۷ سرعته خودکار به فروش می رسد. این خودرو را می توان با یک موتور دیگر نیز سفارش داد.

2020 cadillac ct4 sport 1 - محصول 2020 برند کادیلاک رونمایی شد

مشخصات موتور CT4

موتور دوم کادیلاک CT4 مدل ۲۰۲۰ حجمی برابر با ۲.۷ لیتر دارد؛ با این حال همچنان ۴ سیلندر است. این موتور در تریم پریمیوم لاکچری در دسترس بوده و قادر به تولید ۳۰۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۲ نیوتن متر گشتاور است. در صورتی که خواهان خریداری کادیلاک CT4-V باشید، نمونه بهینه شده این موتور در اختیار شما قرار می گیرد. این موتور قدرت و گشتاوری برابر با ۳۲۵ اسب بخار و ۴۷۲ نیوتن متر تولید می کند که توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

در کابین این خودرو از جدیدترین سیستم سرگرمی و اطلاعات کادیلاک استفاده شده است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این خودرو، ۸ اینچی است. غیر از مدل پایه لاکچری، سایر تریم ها از سیستم های کمکی راننده شامل هشدار تصادف از جلو با قابلیت شناسایی عابر پیاده و سیستم کمک پارک عقب بهره می برند. در حال حاضر قیمت این خودرو از سوی سازنده آن اعلام نشده است.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.