5edef870 22cc 414e bf4e b8370704b4b5 660x330 - قرارداد مادام العمر برند مسی با بارسلونا
لیونل مسی

قرارداد مادام العمر برند مسی با بارسلونا

بارسلونا به مسی یک قرارداد مادام العمر ارائه داد که فراتر از فوتبال باشد و این امر شامل ارتباط بین برند “مسی” و بارسلونا برای حداقل ده سال است.

سران باشگاه بارسلونا تصمیم دارند با پیشنهاد قراردادی بلند مدت،مسی را تا پایان دوران حرفه‌ای اش در این باشگاه حفظ کنند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد فعلی لیونل مسی ستاره آرژانتینی خود را تا پایان دوران بازی اش تمدید کند.

گفته می‌شود جوزپ ماریا بارتومئو رئیس آبی و اناری پوشان قصد تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی را تا بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

بارتومئو و خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های این بازیکن، اخیرا باهم مذاکره‌ای نداشته اند، اما گفته می‌شود رئیس قصد دارد هرچه سریعتر این موضوع را حل کند.

اخیرا مسی گفته است که از ۶ ماه پیش و از زمان حذف بارسا از لیگ قهرمانان اروپا به دست لیورپول، با بارتومئو صحبت نکرده است، اما افزود که وی برای بحث درباره تمدید آماده است.

بارسا می‌خواهد در اسرع وقت پرونده نوسازی را ببندد، اگرچه در این باشگاه فکر می‌کنند این مسی خواهد بود که تصمیم می‌گیرد چه موقع نوسازی انجام شود.

آن‌ها می‌خواهند به مسی یک قرارداد مادام العمر ارائه دهند که فراتر از فوتبال باشد و این امر شامل ارتباط بین برند “مسی” و بارسلونا برای حداقل ده سال است.

این بازیکن ۳۲ ساله در ۱۶ فصل پیاپی برای غول‌های کاتالان بازی کرده است و در ۶۹۲ بازی برای این تیم ۶۰۴ گل به ثمر رسانده است.

مسی با بارسلونا ۳۴ قهرمانی باورنکردنی به دست آورد که شامل ۱۰ عنوان لالیگا، چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و شش قهرمانی در کوپا دل ری است.

 

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.