WhatsApp Image 2019 09 22 at 10.14.07

برند لگو دنیا را دوباره می‌سازد

لگو در کمپین تبلیغاتی برند خود انیمیشنی به نام «دنیارو بساز» را انتشار داده است. این برند قصد داشته پس از مدت‌ها با این انیمیشن به عرصه تبلیغات برگردد.

پایگاه خبری دنیای برند – از آخرین باری که لگو کمپین تبلیغاتی جهانی برند خود را راه انداخت، ۳۰ سال گذشته است. این هفته بود که لگو با انتشار ویدئویی سرگرم‌کننده و پرانرژی، این فاصله را شکست.

برای اثبات اینکه لگو مخاطبان خود را می‌شناسد، می‌بایست یک نسل را به عنوان شاهد مورد بررسی قرار داد. ویدئوی «دنیا را دوباره بساز»، لگو را در نمایی مدرن به تصویر می‌کشد. اما در عین حال حس نوستالژی را نیز یادآور می‌شود.

Lego3

هدف لگو از کمپین تبلیغاتی

هر شخصیت، حیوان و وسیله نقلیه‌ای که در ابین انیمیشن می‌بینیم بر اساس یکی از اسباب‌بازی‌های فعلی یا قدیمی طراحی شده است. لگو گفته است که می‌خواهد با ریشه‌هایی که در گذشته‌ دارد افراد را بهم وصل کند. لگو احتمالاً شرط می بندد که بعضی از والدین، لگو را در لیست هدایای کریسمس فرزندانشان اضافه کرده‌اند.

اما بازگشت لگو به تبلیغات چیزی بیش از این است. این باور وجود دارد که لگو اینبار نقش مهمی در آینده کودکان دارد. این برند قصد دارد کودکان را در زمینه بازار کار آینده توانمند سازد. یعنی مهارت‌هایی را به کودکان بیاموزد که در آینده در بازار کار به آنها احتیاج خواهند داشت.

کمپین تبلیغاتی برند لگو، فراخوانی است که کودکان می توانند خلاقیت‌های خود را بشناسند و درک کنند. همچنین والدین هم آنها را تشویق به این کار کنند. و لگو از طریق این کمپین شروع به معرفی این هدف کرده است. از دید لگو، دنیایی با تلفن‌های هوشمند کمتر و لگوهای بیشتر، دنیای بهتری خواهد بود.

منبع: marketingweek

 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پایگاه خبری دنیای برند تنها با ذکر منبع امکان پذیر است.

همچنین ببینید

62966702

هوش مصنوعی گوگل، بیماری را از روی صدای سرفه تشخیص می‌دهد

هوش مصنوعی گوگل به زودی می‌تواند از سرفه برای تشخیص بیماری استفاده کند. به گزارش …