برند رنو

برند رنو نخستین کاهش شدید سود در یک دهه اخیر را ثبت کرد

برند رنو اعلام کرد در اثر عواملی از جمله پایان دادن به تولید در ایران، برای نخستین بار در ده سال گذشته میزان سوددهی این شرکت کاهش یافته است.

پایگاه خبری دنیای برند، برند رنو نخستین کاهش سود در ده سال گذشته را ثبت کرد و هدف‌گذاری حاشیه سود عملیاتی پایین برای سال ۲۰۲۰ تعیین کرده است.
سال ۲۰۲۰، پس از رسوایی رئیس پیشین این برند یعنی کارلوس گوسن، سالی بحرانی برای این برند است که یک برنامه مجدد راه اندازی با شریکش برند نیسان طراحی کرده است.

این برند خودروساز فرانسوی جمعه ۱۴ فوریه اعلام کرد خسارت سالانه رنو ۱۴۱ میلیون یورو ( ۱۵۳ میلیون دلار ) است که با سود ۳.۳ میلیارد یورویی این شرکت در سال ۲۰۱۸ مقایسه می شود. درآمدهای عملیاتی این شرکت ۳۰ درصد افت کرده و به ۲.۱۱ میلیارد یورو رسیده است.

همچنین برند رنو در رابطه با برخی از همکاری های مشترک با چین جریمه شده است. مشارکت برند نیسان در درآمد برند رنو در سال گذشته به ۲۴۲ میلیون یورو کاهش یافته است. این رقم در سال پیش از آن ۱.۵۱ میلیارد یورو بود.

فروش گروه برند رنو در سال گذشته میلادی ۳.۳ درصد افت کرد و به ۵۵.۵۳ میلیارد یورو رسید.
این برند پیش بینی می کند که در سال ۲۰۲۰، درآمد سالانه ای همانند سال ۲۰۱۹ داشته باشد و حاشیه سود عملیاتی آن از ۴.۸ درصد در سال ۲۰۱۹ به ۳ تا ۴ درصد کاهش یابد.

منبع: بلومبرگ

همچنین ببینید

پرورش ماهیان خاویاری

فعالیت سه مزرعه پرورش ماهیان خاویاری دارای برند در روستای قره‌سوی آستارا

پایگاه خبری دنیای برند، شهرستان مرزی بندر آستارا یکی از قطب‌های پرورش انواع ماهیان خاویاری …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AffiliateLabz
میهمان
4 سال قبل

Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x