lvmh_and_tiffany_n

برند تیفانی برای پیوستن به امپراطوری لوکس برند لوئیز ویتون

پایگاه خبری دنیای برند،  Louis Vuitton (LVMH) بزرگترین برند کالاهای لوکس جهان ، روز دوشنبه اعلام کرد که Tiffany & Co. را در یک معامله به ارزش ۱۶.۲ میلیارد دلار بدست می آورد. این دو شرکت برای چند هفته در حال مذاکره  بودند تا سرانجام با قیمت ۱۳۵ دلار برای هر سهم از جواهرات ساز نمادین تسویه کنند.

با کسب تیفانی ، LVMH ، محل اقامت گسترده ای از برندهای لوکس ، به دنبال تقویت موقعیت خود در بازار جواهرات و گسترش حضور خود در ایالات متحده است. برنارد آرنو ، مدیرعامل LVMH در اعلامیه این شرکت گفت: “ما خوشحالیم که فرصتی برای استقبال از تیفانی ، یک شرکت با میراث بی نظیر و موقعیت منحصر به فرد در جهان جواهرات جهانی ، برای خانواده LVMH داریم.”

در حال حاضر یک رهبر بازار در آنچه که اغلب به عنوان “تجملات نرم” یعنی لوازم جانبی چرمی ، کیف و پوشاک از آن یاد می شود ، تقریباً دو برابر تجارت “لوکس سخت” LVMH (یعنی ساعت و جواهرات) به یکباره خواهد بود. همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است ، صاحب فرانسوی Hublot ، Tag Heuer و Zenith (در میان سایرین) در سال گذشته ۴.۷۲ میلیارد دلار فروش در بخش ساعت و جواهرات به دست آورد. درآمد تیفانی در سال ۲۰۱۸ معادل ۴.۴۴ میلیارد دلار بوده است ، که نشان می دهد تا چه اندازه افزایش معاملات به جاه طلبی های LVMH در این بخش خاص از بازار لوکس نشان می دهد.

با ارزش ۱۶.۲ میلیارد دلار ، این مالکیت که هنوز مورد تأیید سهامداران و نظارتی است ، بزرگترین معامله M&A در بازار لوکس تا به امروز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لوئی ویتون لوکس‌ترین برند آمریکایی را از آن خود کرد معرفی برند لویی ویتون (Louis Vuitton)

 

chartoftheday 20084 revenue of lvmh and tiffany n 300x214 - برند تیفانی برای پیوستن به امپراطوری لوکس برند لوئیز ویتون

منبع: statista

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …