3e62afbc e298 4d37 ac2c bfc94cd3f03e 660x330 - محصولات آیفون با برند Made in India

محصولات آیفون با برند Made in India

شرکت اپل یک میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری می‌کند که با انجام این سرمایه گذاری جدید، محصولات آیفون را با برند “Made in India” به بازار صادراتی ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری دنیای برند – به نقل از خبرگزاری صداوسیما از دهلی نو؛ شرکت اپل یک میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری می‌کند.

پایگاه اطلاع رسانی اکونومیک تایمز اعلام کرد: درپی بالا گرفتن اختلافات اقتصادی بین چین و آمریکا، اپل تصمیم گرفته است با انجام این سرمایه گذاری جدید، محصولات آیفون را با برند “Made in India” به بازار صادراتی ارائه کند.

شرکت‌های آمریکایی به دنبال مکانی دیگر غیر از چین برای تولیدات خود هستند.
قرار است این برنامه از سوی شرکت «فاکس کان» که شریک تایوانی اپل است اجرا شود و محلی در شهر «چنای» هند برای ایجاد خط تولید تجهیز شود.
شرکت اپل پیش بینی کرده است که با این اقدام، ضمن کاهش ۲۰ درصدی عوارض گمرکی برای ورود محصولات خود به هند، بتواند سهم بیشتری از دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند دنیا را از آن خود کند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.