برند اپل

برند اپل/ فروش موفق مک و آیپد همزمان با بحران کرونا

گزارش مالی برند اپل برای فصل سوم ۲۰۲۰، فروش موفق مک و آیپد همزمان با بحران ویروس کرونا.

پایگاه خبری دنیای برند، امروز برند اپل گزارشی بسیار قوی از عملکرد خود در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۰ منتشر کرد و نشان داد که به خوبی از عهده بحران ویروس کرونا برآمده است. قبلا تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که درآمدهای اپل در فصل سوم امسال برابر با ۵۲.۳ میلیارد دلار و درآمد هر سهم آن ۲.۰۷ دلار باشد اما برند اپل با ثبت عایدی ۵۹.۷ میلیارد دلار (یعنی یازده درصد بیشتر از مقدار مشابه سال قبل) و درآمد ۲.۵۸ دلاری (با رشد ۱۸ درصدی) بابت هر سهم همه را مبهوت کرد.

این برند همچنین اعلام کرد که هر سهم آن به چهار سهم تجزیه می شود و این یعنی هر سهامدار برند اپل در تاریخ ۲۵ آگست امسال بابت هر سهم خود سه سهام اضافه دریافت خواهد کرد.

درست مانند همیشه بخش سرویس ها و پوشیدنی های هوشمند برند اپل عملکرد خوبی را در سه ماهه اخیر از خود نشان داد، هرچند فروش آیفون، مک و آیپد هم فراتر از انتظار بود. همانطور که میدانید مک بوک پرو ۱۳ اینچی اپل در فصل بهار به بازار عرضه شد و حالا کل محصولات گروه مک بوک اپل به کیبورد قابل اعتماد مجیک مجهز هستند و مکانیزم بحث برانگیز پروانه ای را پشت سر گذاشته اند. به زعم کارشناسان همین تغییر کیبورد مک بوک پرو از مدل پروانه ای به مجیک باعث شد که تقاضا برای این کامپیوترها از قبل هم بیشتر شود و از آنجا که در این فصل اغلب مردم از خانه کار می کردند فروش تبلت های اپل نیز با رشد روبرو شد.

به کانال پایگاه خبری دنیای برند در تلگرام بپیوندید

سه ماهه سوم ۲۰۲۰ اولین فصلی بود که فروش نسل دوم آیفون SE در آن محاسبه شد؛ محصولی که با قیمت ۳۹۹ دلاری اش ارزان ترین آیفون اپل محسوب می شود. طبق مصاحبه اخیر تیم کوک با نشریه بلومبرگ در فصل گذشته فروش آیفون خصوصا در سه هفته ابتدای آوریل کُند بود اما به تدریج این روند بهبود پیدا کرد.

براساس پیش بینی ها اپل احتمالا اوایل پاییز سری جدید آیفون ۱۲ را منتشر می کند که شامل مدلی با نمایشگر ۵.۴ اینچی است و احتمالا مورد توجه علاقمندان به آیفون های کوچک قرار می گیرد. همچنین شایعه شده که برند اپل امسال ۵G را به برخی از آیفون های تولیدی اش می آورد هرچند گفته می شود آیفون های ۵G احتمالا دیرتر از بازه زمانی همیشگی به دست مشتریان خواهند رسید.

از دیگر محصولات احتمالی برند اپل در رویداد پیش رو می توان به هدفون هایی با برند این شرکت، آیمک بازطراحی شده و اول سیستم های مک مبتنی بر تراشه اختصاصی برند اپل اشاره کرد.

برند تحت مدیریت تیم کوک در ابتدای فصل اخیر به خاطر بحران کرونا و عدم اطمینان از میزان تقاضا و عرضه از ارائه پیش بینی برای فروش خود امتناع کرد اما قصد ندارد که برای فصل آتی هم چنین رویه ای را در نظر بگیرد. این شرکت بعد از آنکه برخی فروشگاه های فیزیکی خود را به روی مشتریان گشود مجبور شد که برای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر کووید ۱۹ بسیاری از آنها را در آمریکا تعطیل کند. حالا فروشگاه هایی که همچنان باز هستند برای ساعات محدودی کار می کنند و پیش از آنکه مشتریان قدم به داخل آنها بگذارند دمای بدنشان را چک می کنند. علاوه بر این همه کارکنان و هم مشتریان موظف به پوشیدن ماسک هستند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

پاندمی کووید ۱۹ همچنین اپل را مجبور کرد که در مورد زمان بازگشت کارکنانش به سر کار بازنگری کند و آنطور که گفته شده حالا ابتدای سال میلادی ۲۰۲۱ برای بازگشایی دفاتر کار برند اپل اعلام شده است.

منبع: ورزش سه

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x