اینستاگرام

برندهای اینستاگرام و فیس بوک به مبارزه با اخبار جعلی و زورگویی می روند

پایگاه خبری دنیای برند، در سال ۲۰۱۹ ، اینستاگرام ویژگی ای را ارائه داد که نظرات را فیلتر می کرد. این ویژگی جدید AI دارای یک پسوند دیگر است که با هشدار به کاربران هشدار می دهد که عنوان آنها شبیه به سایر مواردی است که قبلاً بر اساس کلماتی که در عنوان استفاده شده است گزارش شده است.

تیم اینستاگرام در فیس بوک نوشت: “امروز ، هنگامی که شخصی یک عنوان را برای ارسال فید می نویسد و هوش مصنوعی ما این عنوان را به عنوان توهین آمیز تشخیص می دهد ، فوراً دریافت می کند که به آنها اطلاع می دهد که عنوان آنها شبیه به موارد زورگو است. آنها می توانند قبل از ارسال ، ویرایش زیرنویس خود را داشته باشند. “

این برند همچنین از شرکت اصلی آن یعنی برند فیسبوک در پیاده کردن ابتکار عمل برای بررسی واقعیت برای مبارزه با محتوا است که توسط شخص ثالث به عنوان نادرست یا جزئی نادرست ارزیابی شده است. این سرویس برچسب گذاری شده به عنوان کاذب است و توزیع محتوای پرچم دار را از صفحات اینستاگرام کاوش و هشتگ را به حداقل می رساند.

بیشتر بخوانید:

برندهایی که دیگر بهترین در اشتغال نیستند

اینستاگرام در یک پست وبلاگ نوشت: “ما از فناوری تطبیق تصویر برای یافتن نمونه های بیشتر از این محتوا و استفاده از برچسب استفاده می کنیم و به کاهش انتشار اطلاعات نادرست کمک می کنیم. علاوه بر این ، اگر چیزی در فیس بوک نادرست یا جزئی نادرست ارزیابی شود ، از امروز ما به طور خودکار محتوای یکسان را برچسب گذاری می کنیم اگر در Instagram ارسال شود (و برعکس). “

طبق استاندارد، تعدادی از تحقیقات نشان داده اند که برند اینستاگرام بدترین بستر رسانه اجتماعی برای سلامت روان جوانان بوده است و ۴۰٪ از کاربران نوجوان برای به اشتراک گذاشتن محتوای دیجیتالی که لایک یا اظهار نظر زیادی به دست آورده اند ، احساس فشار کردند.

همچنین ببینید

پردرآمدترین یوتیوبرها

اعلام فهرست پردرآمدترین یوتیوبرهای ۲۰۲۱؛ جوان ۲۳ ساله با ۵۴ میلیون دلار صدرنشین شد

پایگاه خبری دنیای برند، جیمی دونالدسون، جوان ۲۳ ساله آمریکایی که بیشتر با نام مستربیست(MrBeast) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *