برندسازی لیم شیرین

برندسازی لیموی قصرشیرین

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری نخستین جشنواره لیموشیرین از ۳۰ آبان تا یکم آذر در کنار اثر تاریخی عمارت خسرو قصرشیرین خبر داد.

پایگاه خبری دنیای برند به نقل از  خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه، امید قادری  با عنوان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه‌های گردشگری و برندسازی لیموی قصرشیرین است: گفت با توجه به اینکه لیموی تولیدی در شهرستان قصرشیرین یکی از باکیفیت‌ترین و خوش طعم‌ترین لیمو‌های دنیاست باید گام‌هایی برای برند سازی و معرفی این محصول مرغوب به جهان برداریم.
وی بااشاره به اینکه لیموی قصرشیرین از نظر عطر و طعم خاص آن در ایران زبانزد است گفت: استان کرمانشاه ظرفیت بالایی برای برند سازی محصولات دارد و برای گسترش این موضوع بایدرویدادسازی مورد توجه قرار گیرد.
قادری با اعلام اینکه معرفی آثار تاریخی، برپایی نمایشگاهی از عکس‌های قدیمی شهرستان، اجرای بازی‌های بومی محلی، برپایی غرفه‌های صنایع دستی، سوغات، شیرینی‌های محلی و فروش مرکبات باغات شهرستان در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شودتصریح کرد: برای حضور بیشتر گردشگران در این رویداد، با آژانس‌های مسافرتی کشور مکاتبه کرده ایم و از آژانس‌های گردشگری استان هم خواسته‌ایم تا تور‌هایی را برای شرکت در این جشنواره راه اندازی کنند.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.