12596521 212 660x330 - برنامه‌های جدید شبکه نسیم اعلام شد/ از حضور دوباره جناب خان تا دورهمی مهران مدیری

برنامه‌های جدید شبکه نسیم اعلام شد/ از حضور دوباره جناب خان تا دورهمی مهران مدیری

مدیر شبکه نسیم از برنامه‌های جدید این شبکه خبر داد و عنوان کرد: «هزار و یک» با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است و توافقی با مهران مدیری برای ساخت دورهمی صورت گرفته است.

به گزارش دنیای برند به نقل از برنا؛ نشست خبری مدیران شبکه نسیم امروز دوشنبه ۱۹شهریورماه در اتاق جلسات شبکه نسیم برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم گفت: برنامه «بگو بخند» از اول مهر ماه آغاز می‌شود و برنامه «سرنخ» نیز با اجرای کامران تفتی شکل گرفته است. علاوه بر آن برنامه «مسابقه بی‌سابقه» شبیه «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری با اجرای فرزاد حسنی در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.

خوشرو با اشاره به ساخت فصل دوم برنامه «برمودا» بیان کرد: فصل دوم برمودا با اجرای کامران نجف‌زاده در حال تولید است و برنامه «نوآ» در حوزه خیاطی و مد برای بانوان از اول مهر روی آنتن می‌رود. فصل جدید «کودک شو» نیز تا اواخر پاییز روی آنتن است و از شب یلدا ویژه و متفاوت می‌شود.

مدیر شبکه نسیم عنوان کرد: «هزار و یک» نیز با محوریت شخصیت جناب خان در مرحله ساخت دکور است و برآورد ما این است که مورد استقبال قرار می‌گیرد. بخشی از برنامه پیرامون اعداد است. با هنرمندان مطرح کشور مذاکره صورت گرفته است و تا اواخر مهر به آنتن می‌رسد.

وی در ادامه گفت: همچنین برنامه «خوش‌نمک» یک رقابت خودمانی بین افراد طناز و بانمک‌ است که سلبریتی اضافه ندارد و هم اکنون در حال پخش است.

خوشرو با اشاره به ساخت مجدد «دورهمی» و همکاری دوباره با مهران مدیری گفت: مشکلی با مهران مدیری وجود ندارد. مسئله گیر اداری و قراردادی است که اگر با تهیه‌کننده حل شود به زودی فیلمبرداری آغاز خواهد شد..‌ طراحی و دکور جدید برنامه دورهمی صورت گرفته و امیدوارم ساخت فصل پنجم به زودی آغاز شود.

مدیر شبکه نسیم درباره برخی نقدها به این شبکه تصریح کرد: ذائقه مردم متنوع شده است. تلاش این است که سرگرمی‌ها متنوع شود. برخی از هنرمندان خودشان انتخاب کرده‌اند که در فضای شبکه خانگی کار کنند، برخی هم فقط می‌خواهند در سینما کار کنند. ما با آن‌ها که تمایل دارند همکاری می‌کنیم. هیچ شائبه‌ای در این خصوص وجود ندارد، به صراحت می‌گویم که برنامه‌سازی نمی‌تواند بگوید من تمایل دارم اما شبکه با ما همکاری نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: هنرمندانی که چهره شده‌اند با کمک صداوسیما حرفه‌ای شده‌اند و یک روزی هنرمندان دیگری هم چهره می‌شوند و ما این فضا را برای علاقه‌مندان آماده کرده‌ایم.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به کپی بودن برنامه «خندوانه» و «دورهمی» اظهار داشت: ما واقعا نمی‌خواهیم در شبکه نسیم کپی داشته باشیم، آن برنامه‌ها هم خودشان برگرفته از برنامه‌های دیگری بودند و که این برنامه‌ها همچنان در سبد تولید شبکه قرار دارند. ریل‌گذاری برنامه‌های موفق قبلی یک طرف و ریل برنامه‌های جدید هم در طرف دیگر قرار دارد. اگر ببینیم برنامه‌ای ظرفیت ندارد قطعا ادامه نمی‌دهیم.

خوشرو عنوان کرد: ما پول اضافه نداریم که به برنامه‌سازی بدهیم که فقط به دنبال کسب و کار و پول باشد. حوزه سرگرمی در دنیا با چالش‌های جدی مواجه است و این معضل فقط مختص به ایران نیست. ظرفیت‌های جدیدی در فضای مجازی ایجاد شده که کار را برای همه سخت‌تر کرده است.

وی درباره اعلام نظرسنجی مبنی بر پربیننده بودن برنامه «از سرگذشت» اظهار داشت: آنچه اعلام شد، رسمی نبود. طبق نظرسنجی رسمی «حسینیه معلی» پربیننده‌ترین بوده و در ادامه حتما برنامه «از سرگذشت» جزو پرمخاطب‌های سیماست.

خوشرو درباره برنامه ایرج طهماسب نیز بیان کرد: «مهمانی» طراحی فصل دومش صورت گرفته، هم دکور جدید و هم تیم آماده کار است و امیدواریم مشکل مالی این برنامه هم حل شود تا به تولید برسد.

این گزارش تکمیل می‌شود…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *