راسا مارکتینگ

با راسا مارکتینگ، عین آب خوردن برندتان را به دیگران معرفی کنید!

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای دیجیتالی زندگی میکنیم که همه سعی دارند محصولات و خدمات خودشان را با استفاده از وبسایت و رسانه های اجتماعی به دیگران عرضه کنند و در این میان کسی موفق خواهد شد که مارکتینگ درستی داشته باشد و بتواند گلیمش را از آب بیرون بکشد. حالا تصور کنید خیلی از صاحبان کسب و کار خیال میکنند خودشان به تنهایی میتوانند از پس مارکتینگ بربیایند غافل از اینکه با جریان و جهانی متفاوت روبرو هستند که نیازمند تکنیک و مهارت های بسیاری است. در چنین شرایطی سپردن کارها دست کاردانش، قطعا تاثیر به مراتب بیشتری در رسیدن به هدفی که مطلوبشان است، خواهد داشت. سپردن کارها دست کاردان یعنی پیدا کردن یک تیم مارکتینگ خوب که بداند دارد چه کار میکند و در عین حال، خدمات جامعی ارائه کند. راسا مارکتینگ در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

صفر تا صد مارکتینگتان را به راسا بسپارید!

به گزارش روابط عمومی راسا مارکتینگ، شما این امکان را دارید تا هر آن چیزی که مربوط به مارکتینگ شرکتتان است را به راسا بسپارید و خیالتان از بابت نتیجه آن راحت باشد. تصور کنید یک جایی وجود دارد که جدای از شناساندن برند شما میتواند وبسایتتان را صفحه اول گوگل بیاورد، محتواهای جذاب و معنادار تولید کند و در عین حال محصولات و خدماتتان را به فروش برساند، این همه آن چیزی است که به آن نیاز دارید، نه؟ اینطوری دیگر نیازی به اجاره بیلبورد تبلیغاتی و کارهایی از این جهت نیست. کافی است داخل شرکتتان بنشینید و به فکر بهبود اوضاع خدمات و محصولاتتان باشید. راسا مارکتینگ مشتری ها را به سمت خدماتتان روانه میکند.

 

راسا مارکتینگ، به برندتان هویت میبخشد!

احتمالا آن روزی که اسمی روی برندتان گذاشتید، اینطور نبوده که از اسمی خوشتان می آمده و هیچ ربطی به کاری که میکنید، ندارد و صرفا آن را انتخاب کرده اید،  نه؟ قطعا پشتش قصه ای است. قصه ای از آدمهایی که دور هم جمع شده اند تا یک نیاز مهم از افراد جامعه را برطرف کنند. اما برای این که اسم انتخابی شما برای برندتان به اتفاقی مهم و خوشایند تبدیل شود، لازم است برای آن داستانی نوشته شود، داستان خود شما، لازم است همان حسی که خودتان هر بار با شنیدن نام برندتان دارید، به مخاطب و کسی که وارد وبسایتتان میشود نیز منتقل شود. راسا مارکتینگ، برندینگ را به خوبی میشناسد و میتواند به شما در ارائه داستانتان و همچنین انتقال آن احساسات کمک کند.

 

صفحه اول گوگل، جای شماست!

از دیگر خدماتی که راسا مارکتینگ ارائه میکند میتوان به طراحی صفر تا صد سایتی سئومحور اشاره کرد. شما که دوست ندارید وقتی خدماتتان در گوگل جستجو میشود، صفحه چهارم یا پنجم باشید، نه؟ اگر دید بازی داشته باشید و به خدماتی که ارائه میکنید، مطمئن باشید، احتمالا ترجیح میدهید بالاتر از رقبایتان در همان صفحه اول گوگل بیایید، این یکی از آن کارهایی است که راسا مارکتینگ در آن خبره است. از طراحی سایتتان گرفته تا تولید محتوایی معنادار از جمله کارهایی است که راسا مارکتینگ برای جلب توجه مخاطب و مشتری هایتان انجام میدهد.

مولتی مدیا، یعنی نبض بازار!

تصور کنید سایتی دارید که در آن نه تنها محتوای متنی بلکه محتوای ویدئویی و تصویری نیز وجود داشته باشد. تصور کنید علاوه بر اینها، محتوای صوتی به صورت پادکست هم برایتان فراهم باشد و به صورتی کاملا کاربردی محصولات و خدماتتان معرفی شوند. اینطوری مخاطب بی حوصله و مشتری هایی که حال خواندن متن های طولانی را ندارند، نیز توجهشان به شما جلب خواهد شد و وقت زیادی را صرف تماشای ویدئویتان خواهند کرد. آن وقت شما میمانید و نبض بازاری که دستتان است. حالا میتوانید طبق نیاز مخاطب، محتوا تولید کنید و کاری کنید تا در وبسایتتان بمانند و تا وقتی سفارشی نداده اند، از آن خارج نشوند. مولتی مدیا برای راسا مارکتینگ، یعنی جهانی از خلاقیت، مرتبط با نیاز بازار.

 

حالا بین فروش محصولات و خدماتتان با بی مشتری بودن، کدام را انتخاب میکنید؟

قطعا هر صاحب کسب و کاری که دنبال فروش محصولات و خدماتش باشد، دلش میخواهد مشتری های زیادی داشته باشد. برای داشتن مشتری باید دیجیتال مارکتینگ خوبی هم داشته باشید و برای داشتن آن نیز شما نیاز به متخصصانی خبره در این حوزه دارید. همه آن چیزی که نیاز دارید در آژانس تبلیغاتی راسا مارکتینگ جمع شده اند. کافی است وارد وبسایت راسا مارکتینگ شوید و سری به خدماتشان بزنید. فاصله شما با مشتری هایتان، دو کلمه است؛ راسا مارکتینگ.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x