برندسازی محصولات کشاورزی گیلان

باید برای برندسازی محصولات کشاورزی گیلان برنامه ریزی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آستارا امروز گفت: مرکز صنایع تبدیلی کشاورزی در زمینی به مساحت هزار مترمربع با ظرفیت بسته بندی سالانه هزار و ۲۰۰تن محصول با ۳۰میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شد.

ایرج شیارکار با بیان اینکه حبوبات، برنج، غلات و میوه خشک در نخستین مرکز صنایع تبدیلی در آستارا بسته بندی می‌شود افزود: در این مرکز که آزمایشگاه و انبار نگهداری کالا هم دارد ۱۵نفر به صورت مستقیم بکار مشغولند.

وی گفت: برای توسعه مرکز صنایع تبدیلی آستارا، ۳۰میلیارد ریال تسهیلات نیاز است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آستارا با بیان اینکه پارسال ۳۲۴هزار تن محصول کشاورزی از مرز آستارا با جمهوری آذربایجان صادر شد تصریح کرد: توسعه مرکز صنایع تبدیلی آستارا زمینه رونق بیشتر صادرات را فراهم می کند.

فرماندار آستارا در مراسم بهره برداری از این مرکز گفت:رونق صنایع تبدیلی کشاورزی با توجه به موقعیت مرزی این شهرستان، بسترهای صادرات و تولید را فراهم می ‌کند.

حسن رستم زاد افزود: شهرستان آستارا قطب صادرات محصولات کشاورزی است و برای جذب مشتری در بازار کشورهای جمهوری آذربایجان و روسیه، باید محصولات در بسته بندی‌های زیبا عرضه شود.
وی با بیان اینکه علت تجاری نشدن محصولات کشاورزی نداشتن برند است خاطر نشان کرد: باید برای برندسازی محصولاتی نظیر برنج، کیوی و عسل تولیدی گیلان برنامه ریزی شود.

همچنین ببینید

نساجی هلال به دنبال برندسازی

شرکت نساجی هلال به دنبال برندسازی است

مدیر توسعه بازار شرکت صنایع نساجی هلال احمر ایران گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت نساجی هلال، حضور قدرتمند در بازار آزاد و برندسازی است.