اپل در حال آماده‌سازی هدست جدید Vision

اپل در حال آماده‌سازی هدست جدید Vision با قیمت مقرون به صرفه‌تر است

اپل هنوز نتوانسته با هدست Vision Pro بازار را متحول کند، اما این برند از تولید هدست‌هایی که دنیای دیجیتال و واقعی را ترکیب می‌کنند دست برنمی‌دارد.

دنیای برند؛ طبق گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، ممکن است محصول بعدی بزرگ واقعیت ترکیبی اپل تا سال آینده عرضه شود. این هدست جدید Vision قیمتی در حدود ۲۰۰۰ دلار خواهد داشت که اگرچه ارزان نیست، اما در مقایسه با قیمت ۳۵۰۰ دلاری Vision Pro مقرون به صرفه‌تر است. برای دستیابی به این قیمت، اپل از مواد ارزان‌تر و پردازنده‌ای ضعیف‌تر استفاده خواهد کرد و همچنین ویژگی EyeSight را که چشم‌های کاربر را خارج از هدست نشان می‌دهد، شامل نخواهد شد.

گزارش همچنین پیش‌بینی می‌کند که نسل دوم Vision Pro در سال ۲۰۲۶ و سپس عینک‌های هوشمند (مشابه عینک‌های Ray-Ban Meta) و ایرپادهای مجهز به دوربین در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد.

همین گزارش همچنین به روزرسانی در مورد استراتژی خانه هوشمند اپل ارائه می‌دهد. این شرکت در اینجا نیز موفقیت چندانی نداشته است، اما ظاهراً برنامه‌هایی برای یک “صفحه نمایش ارزان قیمت شبیه به آیپد” وجود دارد که می‌تواند در اطراف خانه قرار داده شود تا تلویزیون تماشا کند، تماس‌های FaceTime برقرار کند و از برنامه‌ها استفاده کند. پس از آن، یک دستگاه رومیزی با یک بازوی رباتیک عرضه خواهد شد که ممکن است حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *