Img20211201215013419 650x330 - امید فعالان اقتصادی با اجرای مصوبات شورای گفت‌وگو زنده می‌ماند

امید فعالان اقتصادی با اجرای مصوبات شورای گفت‌وگو زنده می‌ماند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی علاوه بر تأثیرات بسیار خوبی که بر بدنه اقتصاد دارد، مسیر امیدبخشی را مقابل فعالان اقتصادی قرار می‌دهد و امید آنها را زنده نگه می‌دارد.

محمدرضا صفا در هشتاد و نهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان افزود: در سالی که گذشت دبیرخانه شورا در راستای حل مشکلات فعالان اقتصادی، ۲۴ جلسه کارشناسی تشکیل داد که در نهایت به ۱۳ نشست اصلی و ۷۴ مصوبه منجر گردید.

وی با اشاره به اینکه شورای گفت‌وگو دسترسی به مسئولان و پیگیری مسائل را تسهیل می‌کند، اظهار کرد: در هشتاد و ششمین نشست شورای گفت‌وگو که به ریاست وزیر امور اقتصاد و دارایی، دبیرخانه شورای گفت‌وگو از مجمع مصوبات آن جلسه با پیگیری‌های انجام شده موفق به اخذ سه دستاورد ازجمله: استقرار نماینده تام‌الاختیار بانک مرکزی در استان، رفع موانع برخی از آزمایشگاه‌های همکار و ایجاد باجه ارزی در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس شد.

رئیس اتاق بندرعباس تصریح کرد: با حمایت‌ها و تأکیدات استاندار هرمزگان به‌عنوان ریاست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی انتقال کارت واحدهای تولیدی بزرگ به اتاق بندرعباس در حال انجام است که از مجموع واحدهای تولیدی بزرگ آلومینیوم المهدی به طور کامل انتقال یافته و صبا فولاد، سیمان هرمزگان و نفت آفتاب در مرحله نهایی انتقال هستند.

همچنین تقویم برگزاری نشست‌های شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی، فعال‌سازی کمیته‌های فنی ایران و امارات و همچنین ایران و عمان و محول کردن کارگروه تجارت به اتاق بندرعباس و … ازجمله مصوبات هشتاد و نهمین نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی بود که به تصویب رسید.

منبع: اتاق ایران آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *