برند مپنا

امضای قرارداد ساخت محور لوکوموتیو بین برند مپنا و مجتمع اسفراین

پایگاه خبری دنیای برند، در روز پایانی هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی ، مدیران عامل شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو برند مپنا و مجتمع صنعتی اسفراین قرارداد اجرایی شدن ساخت ۲۲۴ محور لوکوموتیو را امضا کردند.

بر اساس این قرارداد که محمد اسلامی اصفهانی و علی ملک آن را در محل غرفه ایدرو امضا کردند ، شرکت مجتمع صنعتی اسفراین ۱۶۰ محور لوکوموتیو MAp 24 و همچنین ۶۴ محور لوکوموتیو MAP 30 را به سفارش شرکت لوکوموتیو برند مپنا تولید خواهد کرد.

داخلی سازی انواع محور لوکوموتیو و واگن مسافری و باری که از سوی ایدرو و مجتمع صنعتی اسفراین صورت پذیرفته ، تاکنون موجب صرفه جویی ارزی ۲ میلیون یورویی در کشور شده است .

این قرارداد در پی تایید فنی محورها و همچنین تحویل نمونه های آزمایشی اجرایی شده است .پیشتر ، این محورها به صورت سی کی دی از شرکت های اروپایی تهیه و تامین می شد.

مجتمع صنعتی اسفراین ، تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از بزرگترین تولید کنندگان قطعات فولادی و آلیاژی در کشور است.

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x