طارمی اینتر 640x330 - افعی میلان، اثری هنری از مهدی طارمی / بزرگان جام جشنواره گل به راه انداختند!

افعی میلان، اثری هنری از مهدی طارمی / بزرگان جام جشنواره گل به راه انداختند!

در ادامه شب نخست از دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مدعیان پیروز شدند و مهدی طارمی یک شب خاطره‌انگیز را پشت سر گذاشت.

دنیای برند- ورزشی، اینتر در خانه با ۴ گل و با درخشش بی‌نظیر مهدی طارمی، ستاره شرخ بلگراد را مغلوب کرد. مهدی طارمی در این بازی آخرین گل تیمش را به ثمر رساند و گل‌های دوم و سوم اینتر را برای آرناتوویچ و مارتینس ساخت و گل اول افعی‌ها را هم هاکان به ثمر رساند. با این پیروزی اینتر ۴ امتیازی شد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها اما آرسنال در ورزشگاه امارات با گل‌های هاورتس و ساکا، پاری‌سن‌ژرمن را مغلوب کرد تا دوئل آرتتا و انریکه به سود اسپانیایی جوان به پایان برسد و آرسنال هم ۴ امتیازی شد و پاری‌سن‌ژرمن ۳ امتیازی ماند.

شاگردان هانسی فلیک در بارسلونا اما یک جشنواره گل خانگی به راه انداختند و با گل‌های لواندوفسکی (۲ بار)، رافینیا، مارتینس و کامارا (گل به خودی) با ۵ گل یانگ بویز را در هم شکستند تا پس از شکست هفته نخست مقابل لیل به اولین ۳ امتیاز خود در این رقابت‌ها برسند.

در اسلواکی اما اسلووان براتیسلاوا مقابل سیتیزن‌ها تحقیر شد و با گل‌های گوندوگان، فودن، مک‌آتی و هالند با ۴ گل شکست خورد. سیتیزن‌ها هم با این پیروزی ۴ امتیازی شدند.

در آلمان هم شاگردان برندان راجرز در سلتیک با یک تحقیر تاریخی مواجه شدند و دورتموند در وستفالن با نتیجه ۷ بر یک نماینده اسکاتلند را در هم کوبید تا ۶ امتیازی شود.

در بای آره‌نا شاگردان ژابی آلونسو با ارائه یک نمایش برتر نسبت به تیم میلان توانستند دومین شکست متوالی شاگردان فونسکا در لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزنند. با این پیروزی بایرلورکوزن هم ۶ امتیازی شد.

در آخرین بازی هم جدال تیم‌های آیندهوون و اسپورتینگ لیسبون با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

اما از سری رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس هم یک بازی برگزار شد که طی آن نیوکاسل با یک گل تیم ویمبلدون را مغلوب کرد و راهی دور بعدی شد.

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *