گفتگوی تصویری

افزایش استفاده از برنامه‌های گفتگوی تصویری

پایگاه خبری دنیای برند، از آنجایی که بخش مهمی از جمعیت جهان در تلاش برای مهار همه گیر ویروس کرونا هستند. مردم برای کار، برقراری ارتباط و ارتباط با عزیزان خود به سمت فناوری روی می آورند.

با کمال تعجب ، ابزارهای ارتباطی در محل کار مانند Slack و Teams شاهد افزایش پر کاربرد بوده اند زیرا کار در خانه در هفته های اخیر به یک هنجار جدید تبدیل شده است. مردم همچنین در زندگی شخصی خود از ابزارهای مشابهی استفاده می کنند ، اما منجر به افزایش سرعت بارگیری برنامه های گفتگوی تصویری می شود.

براساس داده های Priori ، بارگیری های جهانی Skype ، Houseparty و Zoom در ماه مارس بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. برنامه ویدئو کنفرانس تقریبا ۲۷ میلیون بار در این ماه دانلود شده است ، که در ماه ژانویه فقط ۲.۱ میلیون بار افزایش یافته است.

در حالی که مسلماً بزرگنمایی در بین برنامه های گفتگوی تصویری در حال افزایش است،برنامه Skype از نظر کاربران فعال بسیار جلوتر است. طبق اطلاعات Priori، این سرویس متعلق به مایکروسافت در ماه مارس ۵۹ میلیون کاربر فعال روزانه در برنامه های iOS و Android خود داشته است ،این در حالی است که فقط برای  ۴.۳ میلیون برای ZOOMدر دسترس بوده است. البته لازم به ذکر است که بسیاری از افراد از اسکایپ برای سایر راههای ارتباطی نیز استفاده می کنند، در حالی که زوم در کنفرانس های ویدیویی تخصص دارد، بنابراین ممکن است این مقایسه عادلانه ای نباشد.

منبع: بلومبرگ
21268 - افزایش استفاده از برنامه‌های گفتگوی تصویریپایان

همچنین ببینید

محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی تا ژانویه ۲۰۲۳

پایگاه خبری دنیای برند، محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تا ژانویه ۲۰۲۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *