51becae7 d291 4787 82e2 81c1b60b8f7c 660x330 - افتتاح فاز اول پارک کلر خوزستان با سرمایه گذاری ۳۰ میلیون دلاری

افتتاح فاز اول پارک کلر خوزستان با سرمایه گذاری ۳۰ میلیون دلاری

پایگاه خبری دنیای برند، امروز یکشنبه و در اولین روز از دهه مبارک فجر، بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور و فاز اول پارک کلر خوزستان در شوشتر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

شرکت پتروشیمی پارس کیمیا کلر که بزرگترین کارخانه کلرزنی کشور می باشد، ظرفیت تولید ۲۱۰ هزار تن کلر، اسید کلریدریک و سود سوز آور را دارد.

برای راه اندازی این طرح که امروز یکشنبه در اولین روز از دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار گرفت، ۹ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ارزی و ۱۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ریالی و در مجموع ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است که زمینه اشتغال ۷۵ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

این طرح در قالب فاز اول پارک کلر خوزستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

با راه اندازی فاز اول پارک کلر خوزستان زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود.

میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی فاز اول پارک کلر، ۳۰ میلیون دلار می باشد.

ارزش تقریبی صادرات سالیانه پارک کلر خوزستان ( در چهار فاز) ۶۰۰ میلیون دلار است.

همچنین میزان کل سرمایه گذاری این پارک( برای ۴ فاز) ۶۶۰ میلیون دلار است که زمینه اشتغال مستقیم ۳۲۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

همچنین شرکت پارس طبیعت سلولز که ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن ظروف یکبار مصرف سلولزی به وسیله قالب گیری از خمیر باگاس را دارد، توسط عیسی کلانتری« رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور» در شهرستان شوش مورد افتتاح قرار گرفت.

برای بهره برداری از این طرح، ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ۱۱.۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری ارزی و در مجموع ۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم آورده است.

همچنین ببینید

The spring cosmetic and care routine that you need to start today 310x165 - روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

روتین آرایشی و مراقبتی فصل بهار که نیاز است از همین امروز آن را شروع کنید

پایگاه خبری دنیای برند، عبور از فصل زمستان و رسیدن به بهار، همیشه یک احساس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *