استراتژی جدید کوکاکولا نتیجه داد

استراتژی جدید برند کوکاکولا نتیجه داد!

برند کوکاکولا از سال ۲۰۱۷ قصد داشته به یک برند نوشیدنی محض تبدیل شود و به جز نوشابه های گازدار، محصولات متنوع دیگری نیز تولید کند.

پایگاه خبری دنیای برند – دستاوردهای برند کوکاکولا در سه ماهه سوم سال بهتر از حد انتظار بوده است. زیرا نسبت به سال گذشته درآمد خالص آن ۸٪ افزایش داشته است که معادل ۹.۵ میلیارد دلار (۷.۳ میلیارد پوند) بوده است. این پیشرفت به دلیل ایجاد نوآوری در بسته بندی محصولات و همچنین تولید انواع نوشیدنی های بدون قند و کم قند می باشد.

جیمز کوئینسی مدیر عامل شرکت کوکاکولا از سال ۲۰۱۷ تمرکز خود را بر این گذاشته است که کوکاکولا را به یک برند نوشیدنی محض تبدیل کند و به جز نوشابه های گازدار، محصولات دیگری نیز تولید کند و در واقع تنوع نوشیدنی های این برند را افزایش دهد.

coca cola bottles coke 750xx504 672 0 0 - استراتژی جدید برند کوکاکولا نتیجه داد!

همچنین بخوانید:

محصولات جدید و سلامت محور برند کوکاکولا

این مسئله در واقع در مورد حوزه بازاریابی بوده است. چیزی که کوئینسی این هفته به آن اشاره کرده است: «شما به نوآوری، به بازاریابی، به بسته بندی و به اجرای آن نیاز دارید».

برند کوکاکولا تا به امروز ۶٪ ارزش خرده فروشی خود را افزایش داده است. سوپرایزی که تغییر رویه مصرف کنندگان از نوشیدنی گازدار صرف را نشان می دهد. در واقع، کوکاکولا از طریق نوآوری هایی که در تنوع نوشیدنی ها داشته، همچون کولا زیرو (نوشابه بدون قند)، کوک انرژی (نوشابه انرژی زا) و همچنین بهینه سازی بسته بندی محصولات این تغییر رویه را در مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

همچنین بخوانید:

راز موفقیت ۱۰ برند برتر ۲۰۱۹

کوئینسی خاطرنشان کرد: این برند در تلاش است تا ذهنیت و تصویر مصرف کنندگان از کوکاکولا را تغییر دهد تا این برند را به عنوان گزینه ای سالم تر ببیند و تا کنون به نظر می رسد که این تلاش نتیجه داده است.

همچنین ببینید

واتساپ

عرضه صفحه جدید «موردعلاقه» به واتساپ

تیم واتساپ صفحه جدیدی به نام صفحه "مورد علاقه" برای مخاطبان خود عرضه خواهد کرد.