استارت برندسازی کرج

استارت برندسازی کرج/تأثیر مثبت برند بر اقتصاد شهری

کرج – مدیرکل ارتباطات شهرداری کرج با اشاره به اینکه برندسازی کرج استارت خورده است، گفت: تأثیر مثبت برند بر اقتصاد شهری بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر اشتری با اشاره به اینکه برندسازی اصلی پذیرفته‌شده در عرصه‌های فرهنگی و شهرسازی است، گفت: امروزه شهرهایی که درزمینهٔ جذب گردشگر و سرمایه‌گذار به موفقیت و جایگاه ممتاز دست‌یافته‌اند، قبلاً نسبت به اجرای طرح‌هایی درزمینهٔ برندسازی اقدام کرده و اکنون شاهد به ثمر نشستن دستاوردهای آن هستند.

وی اضافه کرد: اداره کل ارتباطات شهرداری کرج با درک دغدغه‌های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به راه‌اندازی اداره برندسازی و آغاز مطالعاتی در این زمینه اقدام کرده است که امیدواریم از طریق هم‌افزایی و همکاری با شرکت مشاور تهیه‌کننده طرح برندسازی بتوانیم به غنای هرچه بیشتر آن کمک کنیم، البته آنچه اهمیت دارد، عملیاتی شدن این طرح و نیمه‌کاره باقی نماندن آن است.

مدیرکل ارتباطات شهرداری کرج گفت: موضوع برندسازی و تأثیر مثبت آن بر اقتصاد شهری و توسعه زیرساخت‌ها و تقویت سرانه‌ها به‌اندازه‌ای بدیهی است که دیگر نیازی به طرح مقدمات و بیان ضرورت‌ها نیست و مشاور تهیه‌کننده طرح برندسازی برای شهر کرج باید بیشتر به شرح خدمات و ارائه راهکارها بپردازد تا بتوانیم جلسات را به سمت خروجی دادن هدایت کنیم؛ در غیر این صورت شعار و سخنرانی و مباحث تئوری دردی از مشکلات دوا نمی‌کند.

اشتری پیشنهاد کرد که جلسات تخصصی در لایه‌های کارشناسی مدیریت شهری و با مشارکت نخبگان، دانشگاهیان و افراد صاحب‌نظر برگزار شود و درنهایت پیش‌نویس طرح به مسئولان ارشد شهری ارائه شود تا آن‌ها طرح را با اهداف و سیاست‌های کلی مدیریت شهری، اسناد بالادستی و سایر اقتضائات زمانی و مکانی تطابق داده و درنهایت بهترین تصمیم را برای شهر بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه قبلاً چند طرح برای برندسازی شهر کرج استارت خورده اما راه به‌جایی نبرده‌اند، گفت: آنچه دستیابی به برندسازی برای کلان‌شهر کرج را عقیم گذاشته، تکیه به مباحث صرفاً دانشگاهی و عدم توجه به واقعیت‌های موجود بوده که درنهایت از اثربخشی و قابلیت اجرایی طرح کاسته است و امیدواریم که در دوره کنونی مدیریت شهری بتوانیم به موفقیت‌هایی در این زمینه دست پیدا کنیم.

همچنین ببینید

ایران خودرو

واکنش ایران خودرو به گزارش تهیه شده با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس»

گروه صنعتی ایران خودرو در واکنش به انتشار گزارشی با عنوان «دام ایران خودرو برای متقاضیان پژو پارس» توضیحاتی را ارسال کرد.